دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
عنوان انگلیسی
The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4496
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی و MBA
مجله
مجله پژوهش کسب و کار (Journal of Business Research)
دانشگاه
گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه ملی سون یات سن، کائوسیونگ، تایوان
کلمات کلیدی
قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ پس زمینه مفهومی و فرضیات
۲ ۱ قدردانی مشتری
۲ ۲ تاکتیک های سرمایه گذاری بازاریابی رابطه مند
۳ روش
۳ ۱ جمع آوری داده ها و نمونه گیری
۳ ۲ سنجش توسعه
۴ تجزیه و تحلیل نتایج
۴ ۱ ارزیابی مدل سرمایه گذاری
۴ ۲ گرایش به روش متداول
۴ ۳ آزمون فرضیه
۵ بحث و نتیجه گیری و مفاهیم
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintaining successful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members of loyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketing investments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) have a differential influence on customers’ gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, results of this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhance customer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Management implications for retailers to increase customers’ gratitude are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

بدون دیدگاه