تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله توانایی های بازاریابی و عملکرد شرکت در خرده فروشی مد – نشریه امرالد

عنوان فارسی: توانایی های بازاریابی و عملکرد شرکت در خرده فروشی مد
عنوان انگلیسی: Marketing capabilities and firm performance in fashion retailing
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 15 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15
سال انتشار : 2003 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8489 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 927.93Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله: مجله مدیریت و بازاریابی مد : مجله بین المللی - Journal of Fashion Marketing and Management: An International Journal
دانشگاه: گروه خرده فروشی، دانشگاه کارولینای جنوبی، کلمبیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: خرده فروشی، استراتژی رقابتی، مدیریت بازاریابی، صنعت مد
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

چارچوب مفهومی

توانایی های بازاریابی

روش شناسی

پیش آزمون

نمونه

جمع‌آوری داده و نرخ پاسخ ها

سنجه‌ها

تحلیل

نتایج

مشخصه های نمونه

تحلیل عاملی اکتشافی

تحلیل عاملی تأییدی

مدل معادله ساختاری

آزمون های فرضیه

نتیجه گیری و محدودیت ها

کاربردهای مدیریتی

راهنمایی ها برای پژوهش های آتی

نمونه متن انگلیسی

bstract

Intense competition and short product life cycles in fashion retailing present a number of marketing challenges for retail firms in both the USA and abroad. In order to survive in this industry, it is vital for participants to develop and leverage core marketing capabilities. The current study examines the effectiveness of different marketing capability factors in a cross‐section of the US specialty apparel and footwear retailing sector (n = 60 retail firms). Data were collected from marketing executives in a national mail survey. Specifically, marketing capabilities in image differentiation, promotions, external‐market knowledge and customer service are examined for their impact on firm level performance. A two‐stage structural equation model is used to test the study’s hypotheses. Results suggest that the most effective marketing capabilities, in terms of performance, are image differentiation and promotional capability.

نمونه متن ترجمه

چکیده

رقابت شدید و چرخه عمر کوتاه مدت محصول در خرده فروشی مد چالشهای بازاریابی متعددی را برای شرکت های خرده فروشی در ایالات متحده و خارج از آن فراهم می کند. برای بقا در این صنعت، فعالان این عرصه باید توانایی های بازاریابی اصلی خود را توسعه داده و تقویت کنند. مطالعه حاضر، کارآمدی عامل های توانایی بازاریابی مختلف را در یک سطح مقطع از بخش خرده فروشی پوشاک و کفش در ایالات متحده را بررسی می کند (n=60 شرکت خرده فروش). داده ها از مجریان بازاریابی در نظرسنجی پستی ملی جمع آوری شدند. به طور ویژه، توانایی های بازاریابی در متفاوت سازی تصویر، ارتقا ها، دانش بازار خارجی و خدمات مشتری برای برسی اثر آن ها بر عملکرد تراز شرکت مورد اریابی قرار گرفته اند. یک مدل ساختاری دو مرحله ای برای آزمودن فرضیه های مطالعه استفاده شده است. نتایج پیشنهاد می دهند که مؤثرترین توانایی های بازاریابی در زمینه عملکرد عبارتند از متفاوت سازی تصویر و توانایی ارتقا.