تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله ادغام فعالیتهای بازاریابی، فرایند کارآفرینی و نظریه نهادی – مجله اشپرینگر

عنوان فارسی: در چه مقطعی فرصت بدون مشتری وجود دارد؟ ادغام فعالیتهای بازاریابی، فرایند کارآفرینی و نظریه نهادی
عنوان انگلیسی: Where is the opportunity without the customer? An integration of marketing activities, the entrepreneurship process, and institutional theory
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 32
سال انتشار : 2011 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3248 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 595.25Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت کارآفرینی و بازاریابی
مجله: آکادمی علوم بازاریابی
دانشگاه: دانشکده کارآفرینی دانشگاه ایالتی اوکلاهما
کلمات کلیدی: فرایند کارآفرینی، موقعیت و جهت گیری بازار، آمیزه بازاریابی، نظریه نهادی ، نیازهای مشتری، فرصت
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

بازاریابی و کارآفرینی

بازاریابی در فرایند کارآفرینی

تشخیص فرصت

نوآوری

استفاده از فرصت

کارآفرینی فعالیتهای بازاریابی

تاثیرمحیط نهادی بر بازاریابی و فرایند کارآفرینی

بحث

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Marketing and entrepreneurship have long been recognized as two key responsibilities of the firm. Despite their tight integration in practice, marketing and entrepreneurship as domains of scholarly inquiry have largely progressed within their respective disciplinary boundaries with minimal cross-disciplinary fertilization. Furthermore, although firms increasingly undertake their marketing and entrepreneurial activities across diverse settings, academe has provided little insight into how changes in the institutional environment may substantially alter the processes and outcomes of these undertakings. Herein, we integrate research on marketing activities, the entrepreneurship process, and institutional theory in an effort to address this gap.We first discuss market orientation as enhancing a firm’s opportunity recognition and innovation, whereas marketing mix decisions enhance opportunity exploitation. We then examine how entrepreneurship leads to innovation directed toward market orientation and marketing mix activities. Based on this foundation, we examine differences in marketing and entrepreneurship activities across institutional contexts.

نمونه متن ترجمه

چکیده

بازاریابی و کارآفرینی مدتهای طولانی به عنوان دو مسئولیت کلیدی شرکت شناخته شده اند. علی رغم ادغام آنها در عمل، بازاریابی و کارآفرینی به عنوان حوزه های تحقیق پژوهشی در مرزهای رشته ای مربوطه با حداقل بارورسازی و پرورش میان رشته ای پیش رفته اند. به علاوه، اگرچه رشته هافعالیتهای بازاریابی و کارآفرینی را در محیط های گوناگون انجام می دهند، اما آکادمی بینش های کمی در مورد تغییر فرایندها و بازده های این تعهدات به واسطه تغییرات در محیط نهادی ارائه کرده است. در اینجا تحقیق پیرامون فعالیتهای بازاریابی، فرایند کارآفرینی، و نظریه نهادی را به منظور بررسی این مسئله باهم ادغام می کنیم. ابتدا راجع به جهت گیری بازار به عنوان عامل بهبود دهنده تشخیص فرصتهای بازاری و نوآوری بحث می کنیم، در صورتی که تصمیمات آمیزه بازاریابی استفاده از فرصتها را بهبود می بخشند. سپس به بررسی این مسئله می پردازیم که کارآفرینی به چه شکل منجر به نوآوری جهت دار به سمت موقعیت بازار و فعالیتهای آمیزه بازاریابی می گردد. براین اساس، اختلافات موجود در فعالیتهای بازاریابی و کارآفرینی درمحیط های نهادی را بررسی می کنیم.