ترجمه مقاله مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت نوآوری از طریق تولید مشترک در همکاری بین شرکتی
عنوان انگلیسی
Managing innovation through co-production in interfirm partnering
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2015
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10226
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت نوآوری و فناوری، نوآوری تکنولوژی، مدیریت کسب و کار، مدیریت دانش
مجله
مجله پژوهش کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
گروه تجارت بین المللی، دانشگاه Tunghai، تایوان
کلمات کلیدی
تولید مشترک، سرمایه، اجتماعی، نوآوری، ظرفیت جذب، خودکارآمدی
کلمات کلیدی انگلیسی
Co-production - Social capital - Innovation - Absorptive capacity - Self-efficacy
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2015.06.006
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- مروری بر پیشینه و فرضیات
2-1 نوآوری
2-2 ظرفیت جذب
2-3 خودکارآمدی
2-4 تولید مشترک
2-5 سرمایه اجتماعی
2-5-1 تعاملات اجتماعی
2-5-2 اعتماد
2-5-3 ارزش های مشترک
3- روش
3-1 چهارچوب مفهومی
3-2 جمع آوری داده ها و نمونه برداری
3-3 ساختارها و متغیرها
4- تحلیل و نتایج
4-1 آمار توصیفی
4-2 آزمایش فرضیات
5- بحث
5-1 تولید مشترک و نوآوری: تأثیر مستقیم و تأثیر غیرمستقیم
5-2 سرمایه اجتماعی و تولید مشترک
5-3 ملاحظات مدیریتی
6- نتیجه گیری و مشارکت
6-1 مشارکت های پژوهشی
6-2 محدودیت های پژوهشی و پژوهش های آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Innovation is a key source of knowledge-based competitive advantage. However, research on how firms' co-production enhances innovation is scarce. Thus, this study not only integrates the three dimensions of social capital and examines these dimensions' separate effects on co-production but also incorporates the roles of absorptive capacity and self-efficacy, analyzing their effect on innovation. This study uses a random sampling method to select 221 firms in Taiwan and employs structural equations modeling to test the relationships. The findings indicate that absorptive capacity and self-efficacy enhance innovation. Co-production positively affects innovation, absorptive capacity, and self-efficacy. The findings also support positive relationships between social capital and co-production. This study contributes to the little research that explores partnership co-production in innovation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نوآوری یک منبع اصلی مزیت رقابتی مبتنی بر دانش است. با این حال، تحقیقات در مورد اینکه چگونه تولید مشترک شرکت‌ها نوآوری را افزایش می‌دهد، کمیاب و نادر می‌باشد. بنابراین، این مطالعه نه تنها سه بُعد سرمایه اجتماعی را ادغام می‌نماید و اثرات جداگانه این ابعاد بر روی تولید مشترک را مورد بررسی قرار می‌دهد، بلکه شامل نقش ظرفیت جذب و خودکارآمدی و تجزیه و تحلیل اثر آنها بر روی نوآوری نیز می‌باشد. این مطالعه از روش نمونه‌گیری تصادفی برای انتخاب 221 شرکت در تایوان استفاده کرده و مدل‌سازی معادلات ساختاری را برای آزمون روابط بکار می‌گیرد. یافته‌ها نشان می‌دهد که ظرفیت جذب و خودکارآمدی نوآوری را افزایش می‌دهد. تولید مشترک به صورت مثبتی نوآوری، ظرفیت جذب، و خودکارآمدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یافته‌های ما همچنین روابط مثبت بین سرمایه اجتماعی و تولید مشترک را پشتیبانی می‌نمایند. این مطالعه به پژوهش‌های کمی که همکاری تولید مشترک در نوآوری را مورد بررسی قرار می‌دهند، کمک می‌کند.

بدون دیدگاه