ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
In consumer marketing, brands often provide the primary points of differentiation between competitive offerings, and as such they can be critical to the success of companies. Hence, it is important that the management of brands is approached strategically. However, the lack of an effective dialogue between functions that are disparate in philosophy and do not have a common and compatible use of terminology may be a barrier to strategic management within organizations. No more is this evident than between the functions of marketing and accounting. This article presents the relationships between the culture and concepts of branding, and to provide a framework and vocabulary that aids effective communication between the socio cultural marketing of the brands. A model for the management of brand cultural approach is also offered. The following discussion focuses on the concepts of cultural brand management and added value as they relate to the brand construct itself.
در بازاریابی مصرف کننده، برندها اغلب نقاط اصلی تمایز بین پیشنهادات رقابتی هستند و به همین دلیل می توانند برای موفقیت کمپانی مهم و اساسی در نظر گرفته شوند. از اینرو، مهم است که مدیریت برندها به صورت راهبردی در نظر گرفته شود. با این حال، فقدان گفتگوی موثر بین عملکردها که در فلسفه نامتجانس است و نداشتن کاربرد مشترک و سازگار از اصطلاحات ، ممکن است مانعی برای مدیریت راهبردی در سازمان ها باشد. این نسبت به عملکردهای بازاریابی و حسابداری مشهودتر است. این مقاله روابط بین فرهنگ و مفاهیم برندکردن را ارائه می دهد و چارچوب و دایره لغاتی فراهم می کند که به ارتباط موثر بین بازاریابی اجتماعی فرهنگی برندها کمک می کند. مدلی برای مدیریت رویکرد فرهنگی برند نیز ارائه شده است. بحث زیر بر مفاهیم مدیریت برند فرهنگی و ارزش افزوده متمرکز است زیرا آن ها در ساخت خود برند مرتبط هستند.