ترجمه مقاله مدیریت برندها از طریق فرهنگ

ترجمه مقاله مدیریت برندها از طریق فرهنگ
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت برندها از طریق فرهنگ: یک رویکرد مشتری محور
عنوان انگلیسی
Managing Brands Through Culture A Customer Oriented Approach
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2013
نشریه
Garph
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
7282
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم اجتماعی
کلمات کلیدی
مدیریت برند، فرهنگ و آیکون های برند
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
ادبیات پیشینه
فرضیات رویکرد فرهنگی
ساختارهای اصلی رویکرد فرهنگی
پاسخ اجتماعی به آیکون های برند: جنبش بدون لوگو
یک مورد برند آتی: برند شهروند-هنرمند
خلاصه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In consumer marketing, brands often provide the primary points of differentiation between competitive offerings, and as such they can be critical to the success of companies. Hence, it is important that the management of brands is approached strategically. However, the lack of an effective dialogue between functions that are disparate in philosophy and do not have a common and compatible use of terminology may be a barrier to strategic management within organizations. No more is this evident than between the functions of marketing and accounting. This article presents the relationships between the culture and concepts of branding, and to provide a framework and vocabulary that aids effective communication between the socio cultural marketing of the brands. A model for the management of brand cultural approach is also offered. The following discussion focuses on the concepts of cultural brand management and added value as they relate to the brand construct itself.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در بازاریابی مصرف کننده، برندها اغلب نقاط اصلی تمایز بین پیشنهادات رقابتی هستند و به همین دلیل می توانند برای موفقیت کمپانی مهم و اساسی در نظر گرفته شوند. از اینرو، مهم است که مدیریت برندها به صورت راهبردی در نظر گرفته شود. با این حال، فقدان گفتگوی موثر بین عملکردها که در فلسفه نامتجانس است و نداشتن کاربرد مشترک و سازگار از اصطلاحات ، ممکن است مانعی برای مدیریت راهبردی در سازمان ها باشد. این نسبت به عملکردهای بازاریابی و حسابداری مشهودتر است. این مقاله روابط بین فرهنگ و مفاهیم برندکردن را ارائه می دهد و چارچوب و دایره لغاتی فراهم می کند که به ارتباط موثر بین بازاریابی اجتماعی فرهنگی برندها کمک می کند. مدلی برای مدیریت رویکرد فرهنگی برند نیز ارائه شده است. بحث زیر بر مفاهیم مدیریت برند فرهنگی و ارزش افزوده متمرکز است زیرا آن ها در ساخت خود برند مرتبط هستند.


بدون دیدگاه