تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله ارزیابی آموزش مدیریت و توسعه در زمینه‌ میان فرهنگی – نشریه امرالد

عنوان فارسی: ارزیابی آموزش مدیریت و توسعه در زمینه‌ میان فرهنگی (یک رویکرد سهامدار)
عنوان انگلیسی: Evaluating management training and development in a cross-cultural context
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27
سال انتشار : 2011 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5532 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 753.48Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت، علوم تربیتی و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، اقتصاد مالی، مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک و مدیریت آموزشی
مجله: مجله مدیریت منابع انسانی چینی
دانشگاه: دانشکده کسب و کار ورچستر، دانشگاه ورچستر، بریتانیا
کلمات کلیدی: چین، انگلستان، تجزیه و تحلیل سهامدار، مطالعات میان فرهنگی، ارزیابی آموزشی، توسعه‌ی مدیریتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیشگفتار

مرور نوشتجات

روش

طرح پژوهشی

نمونه و روند

نتایج

یافته‌های کیفی

یافته‌های کمی

بحث

چارچوبی برای ارزیابی MTD در یک زمینه‌ی چند فرهنگی

مزیت چارچوب ارائه شده

محدودیت‌های و پژوهش آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to address the challenge in evaluating China’s overseas management training and development (MTD) in cross-cultural settings. It examines the evaluation practice of China’s overseas MTD interventions and explores a comprehensive approach to the MTD evaluation. Design/methodology/approach – This study collected both quantitative and qualitative data from 526 major stakeholders involved in China’s overseas MTD. A mix method approach is used to explore the perspectives of different stakeholders. Findings – The respondents from different stakeholder groups perceived purposes of evaluation and problems conducting evaluation differently. The perceived evaluation criteria and approaches by individual group were also focused differently. The current evaluation system was based on segmented information collection and little joint effort was found in the MTD evaluation. The judgement on the value of China’s overseas MTD is culturally sensitive due to the diversity of stakeholders from different cultural backgrounds. A new framework is proposed to address the evaluation challenge. Research limitations/implications – This study is limited to evaluating China’s MTD between China and the UK. The evaluation framework is based on complex involvement of multiple stakeholders in an international setting. It may not be applicable to situations where only two parties are involved in training. Practical implications – The proposed stakeholder-based evaluation framework may be used for other skill-based training and development programs involving multiple stakeholders in the international arena. Originality/value – This paper contributes to the HRM evaluation literature by focusing on a unique evaluation setting and proposes a framework to evaluate a complex international MTD initiative by the Chinese Government.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف- هدف این مقاله، پرداختن به چالش در ارزیابی آموزش مدیریت و توسعه‌ی (MTD)خارجی چین در محیط میان فرهنگی است. آن، روند ارزیابی مداخلات MTD خارجی چین را بررسی می‌کند و به کاوش رویکرد جامع برای ارزیابی MTD می‌پردازد.

طراحی/روش/رویکرد- این مطالعه، داده‌های کمی و کیفی را از ۵۲۶ سهامدار اصلی درگیر در MTD خارجی چین گردآوری کرده است. یک رویکرد روش مرکب برای کاوش چشم‌اندازهای سهامداران مختلف استفاده می‌شود.

یافته‌ها- پاسخ‌دهندگان از گروه‌های سهامداری مختلف، اهداف ارزیابی و مساعل هدایت‌کننده‌ی ارزیابی را به گونه‌ای متفاوت دریافت کردند. معیارهای و رویکردهای ارزیابی دریافت شده توسط گروه انفرادی نیز به طور متفاوت مورد تمرکز قرار گرفتند. سیستم ارزیابی جاری بر اساس مجموعه اطلاعات بخش‌بندی شده بود و تلاش مشترک اندکی در ارزیابی MTD یافت شد. قضاوت روی ارزش MTD خارجی چین از نظر فرهنگی به خاطر تنوع سهامداران از زمینه‌های فرهنگی مختلف، حساس است. چارچوب جدیدی برای پرداختن به چالش ارزیابی ارائه می‌شود.

محدودیت‌ها-مفاهیم پژوهشی- این مطالعه محدود به ارزیابی MTD چین بین چین و انگلستان می‌شود. چارچوب ارزیابی بر اساس درگیری پیچیده‌ی سهامداران چندگانه در یک محیط بین‌المللی است. آن ممکن است قابل اعمال در وضعیت‌هایی که تنها دو گروه در آموزش شامل می‌شوند نباشد.

مفاهیم عملی- چارچوب ارائه شده‌ی ارزیابی مبتنی بر سهامدار ممکن است برای سایر برنامه‌های توسعه و آموزش مبتنی بر مهارت شامل سهامداران چندگانه در عرصه‌ی بین‌المللی استفاده شود.

اصلیت/ارزش- این مقاله به نوشتجات ارزیابی HRM به وسیله‌ی تمرکز روی یک محیط ارزیابی منحصر به فرد کمک می‌کند و چارچوبی را برای ارزیابی یک نوآوری MTD بین‌المللی پیچیده به وسیاه‌ی دولت چین ارائه می‌دهد.