تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات و عملکرد مدیریت شده – نشریه امرالد

عنوان فارسی: شیوه های مدیریت عملکرد، پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و عملکرد مدیریت شده
عنوان انگلیسی: Performance management practices, information and communication technology (ICT) adoption and managed performance
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2010 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 7695 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 677.71Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت عملکرد و مدیریت اجرایی
مجله: تضمین کیفیت در آموزش - Quality Assurance in Education
دانشگاه: گروه روانشناسی، دانشگاه Kyambogo، کامپالا، اوگاندا
کلمات کلیدی: مدیریت عملکرد، دانشگاه ها، اوگاندا
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

سنجش ها

مدیریت و تحلیل داده

یافته ها

نتایج

بحثها و نتیجه گیری ها

محدودیت و تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to demonstrate the need for managers of public universities to pay attention to performance management practices and information communication technology (ICT) adoption in order to achieve successful managed performance. Design/methodology/approach – Using a disproportionate stratified purposive approach, a sample of 900 employees was drawn from four public universities in Uganda. Findings – The results revealed that performance management practices that are vested in agency relations and goal setting with ICT adoption are necessary in the achievement of managed performance in public universities. Practical implications – Building a positive employer-employee relationship and involving employees in setting goals and targets is crucial for successful management of organisations. ICT adoption will further facilitate service quality, service delivery and cost reduction. Originality/value – This paper calls for a new approach to managing employees in public universities in developing countries and Uganda in particular.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف. هدف این مقاله، نشان دادن نیاز برای مدیران دانشگاه های عمومی برای توجه کردن به شیوه های مدیریت عملکرد و پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برای کسب عملکرد مدیریت شده به طور موفقیت آمیز است.

طراحی/ متدولوژی/ رویکرد- استفاده از رویکرد هدفمند طبقه بندی ای نامناسب، یک نمونه 900 نفری از کارمندان از چهار دانشگاه عمومی در اوگاندا استخراج شد.

یافته ها. نتایج نشان داد شیوه های مدیریت عملکردی که در روابط نمایندگی و ایجاد هدف با پذیرش ICT محول میشوند، در کسب عملکرد مدیریت شده در دانشگاه های عمومی، ضروری هستند.

مفاهیم کاربردی- ایجاد یک رابطه کارفرما- کارمند مثبت و مشارکت کارمندان در ایجاد اهداف و آرمانها، برای مدیریت موفق سازمانها، حیاتی است. پذیرش ICT ،به علاوه کیفیت خدمات، تحویل خدمات و کاهش هزینه را تسهیل مینماید.

اصالت/ ارزش- این مقاله یک رویکرد جدید را برای مدیریت کارمندان در دانشگاه های عمومی در کشورهای در حال توسعه و اوگاندا به طور خاص، فرا میخواند.