تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله روان کننده ها برای سیستم انتقالات قدرت پیوسته تسمه فلزی – مجله MDPI

عنوان فارسی: روان کننده ها برای سیستم انتقالات قدرت( گیربکس) پیوسته تسمه فلزی
عنوان انگلیسی: Lubricants for Metal Belt Continuously Variable Transmissions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2014 نشریه : MDPI
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4454 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 2.30Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مکانیک و مهندسی شیمی
گرایش های مرتبط با این مقاله: ساخت و تولید، حرارت‌ و سیالات، طراحی سیستم های دینامیکی خودرو، صنایع‌ پتروشیمی‌ و تبدیل انرژی
مجله: روان کننده
دانشگاه: آزمایشگاه تحقیقات روغن، چیبا، ژاپن
کلمات کلیدی: سیستم انتقال قدرت تسمه، ظرفیت گشتاور، افزودنی های روان کننده، سیال پایه، روان سازی مرزی، آنالیز سطحی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ اثر افزودنی های لابریکنت CVT بر روی خصوصیات اصطکاک فلز فلز

۲ ۱ روش آزمایش برای ارزیابی خصوصیات اصطکاکی بین فلزات

۲ ۲ نتایج ارزیابی خصوصیات اصطکاک فلز-فلز تست شده توسط LFW-1

۲ ۳ بررسی خواص آنتی سیزورتوسط پین در تست بلوک V

۳ اثرات سیال پایه بر روی ظرفیت گشتاور گیربکس هایCVT تسمه

۴ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

This paper reviews the effects of lubricant additives and base stock used in metal belt continuously variable transmissions (CVT) fluids on the CVT transmission torque capacity. Additive formulation composed of phosphorus anti-wear agent, calcium detergent, and dispersant improved the friction coefficient between the metals. The analysis on the post-test surface suggests that the friction behavior strongly depends on the local morphology of the tribofilms derived from lubricant additives. Examining the effect of base stock on the torque capacity in actual belt CVTs revealed that SN (synthetic naphthene) exhibited 10% higher torque capacity than that of PAO (polyalphaolefin). It is believed that the difference in the torque capacity is due to the difference in the oil-film shearing force generated by the relative sliding between the belt and pulley.

نمونه متن ترجمه

چکیده

مقاله حاضر به بررسی اثرات افزودنی های روان کننده و سیالات پایه در روغن های سیستم سیستم انتقالات قدرت( گیربکس) پیوسته تسمه فلزی بر ظرفیت گشتاور انتقال قدرت CVT می پردازد. فرمولاسیون مواد افزودنی متشکل از معرف ضد خوردگی فسفر، پاک کننده کلسیم و مواد پخش کننده موجب بهبود ضریب اصطکاک بین فلزات شد. تحلیل سطح بعد از تست نشان می دهد که رفتار اصطکاکی به شدت به ریخت شناسی و شکل ظاهری لایه های مشتق شده از افزودنی های روان کننده دارد. بررسی اثر سیال پایه بر روی ظرفیت گشتاور در سیستم انتقالات قدرت( گیربکس) پیوسته تسمه واقعی نشان داد که SN( سیکلوهگزان های سنتتیک)، ظرفیت گشتاور بیش از 10 درصد نسبت به PAO( پلی الفالفین) دارد. گفته می شود که تفاوت در ظرفیت گشتاور ناشی از تفاوت در نیروی برشی فیلم-روغن ایجاد شده با لغزش نسبی بین نوار و قرقره می باشد.

محصولات مشابه