دانلود ترجمه مقاله کاربرد سیستم نورو فازی در نشانگر ظرفیت باتری لیتیم یون خودرو الکتریکی – مجله الزویر

عنوان فارسی: | یک شاخص جدید ظرفیت باتری برای باتری لیتیم-یون به کار گرفته شده در وسایل نقلیه الکتریکی با استفاده از سیستم استنتاج نورو-فازی آداپتیو |
عنوان انگلیسی: | A new battery capacity indicator for lithium-ion battery powered electric vehicles using adaptive neuro-fuzzy inference system |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 16 |
سال انتشار : 2004 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 3104 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.34Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی برق و مهندسی مکانیک |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی الکترونیک، برق قدرت، ماشینهای الکتریکی، ساخت و تولید، تبدیل انرژی و مکانیک خودرو |
مجله: مجله مدیریت و تبدیل انرژی |
دانشگاه: گروه مهندسی برق و الکترونیک، دانشگاه هنگ کنگ |
کلمات کلیدی: سیستم استنتاج عصبی-فازی تطبیقی، ظرفیت باقی مانده باتری، وسایل نقلیه الکتریکی، باتری لیتیوم - یونی، حالت ظرفیت موجود |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
چکیده
۱ مقدمه
۲ ویژگیهای باتری لیتیم-یون
۳ مدل سازی سواک لیتیم-یون با استفاده از انفیس
۳ ۱ معماری پایه انفیس
۳ ۲ مدل سواک لیتیم-یون
۴ مجموعه دادهها
۵ آموزش و اعتبارسنجی مدل
۶ فهمیدن مدل
۷ نتایج
قدردانی و تشکر
مرجع
Abstract
This paper describes a new adaptive neuro-fuzzy inference system (ANFIS) model to estimate accurately the battery residual capacity (BRC) of the lithium-ion (Li-ion) battery for modern electric vehicles (EVs). The key to this model is to adopt newly both the discharged/regenerative capacity distributions and the temperature distributions as the inputs and the state of available capacity (SOAC) as the output, which represents the BRC. Moreover, realistic EV discharge current profiles are newly used to formulate the proposed model. The accuracy of the estimated SOAC obtained from the model is verified by experiments under various EV discharge current profiles.
چکیده
این مقاله یک مدل سیستم استنتاج نورو-فازی آداپتیو جدید (انفیس ) را توصیف میکند تا به درستی ظرفیت باقیمانده باتری (بی آرسی ) در باتری لیتیم-یون برای وسایل نقلیه الکتریکی مدرن (EVs) تخمین زده شود. نکته مهم در این مدل این است که هر دو توزیع ظرفیت تخلیه/احیا و توزیع های دما به عنوان ورودیها و حالت ظرفیت در دسترس (سواک ) به عنوان خروجی پذیرفته می شوند، که بی آرسی را نشان میدهند. علاوه بر این، پرو فایل جریان تخلیه واقعی EV استفاده شده است تا مدل مطرح شده را فرمول بندی کنیم. صحت سواک تخمین زده شده از مدل به دست آمده است و با دادههای آزمایشگاهی مربوط به پروفایلهای مختلف جریان تخلیه EV اعتبارسنجی شده است.
اگر مایل به تهیه نسخه پاورپوینت مقاله یک شاخص جدید ظرفیت باتری برای باتری لیتیم-یون به کار گرفته شده در وسایل نقلیه الکتریکی با استفاده از سیستم استنتاج نورو-فازی آداپتیو هستید اینجا کلیک نمایید. همچنین برای خرید مقاله ورد از دکمه های زیر استفاده نمایید.