تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت راهبردی و عملکرد شرکت – نشریه وایلی

عنوان فارسی: بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت راهبردی و عملکرد شرکت: تحلیل بهترین اعضای شرکت
عنوان انگلیسی: Examining the Link between Strategic Corporate Social Responsibility and Company Performance: An Analysis of the Best Corporate Citizens
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 14 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21
سال انتشار : 2013 نشریه : وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : F648 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 717.00Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت عملکرد، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک
مجله: مسئولیت اجتماعی شرکتی و مدیریت محیطی - Corporate Social Responsibility and Environmental Management
دانشگاه: دانشگاه پادوا، ایتالیا
کلمات کلیدی: سهامدار، مدیریت، مسئولیت اجتماعی شرکت، اولویت بندی و مسئولیت اجتماعی شرکت راهبردی، عملکرد شرکت، شرکت های آمریکایی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
کیفیت ترجمه این مقاله در سطح متوسط می باشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مرور بر ادبیات و شکل گیری فرضیه ها

روش تحقیق

نمونه و جمع آوری داده ها

سنجش عملکرد شرکت

سنجش عملکرد اجتماعی شرکت

مسئولیت اجتماعی شرکت راهبردی و عملکرد شرکت

سنجش فعالیت های مسئولیت اجتماعی شرکت اولویت بندی راهبردی

متغییرات کنترل

مدل سازی تاثیر اولویت بندی راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکت

نتایج

پایایی و تحلیل های حساسیت

بحث

نتایج و محدودیت ها

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Using KLD data on the performance of 188 companies over a three-year period in seven areas of corporate social responsibility (CSR) – environment, community, corporate governance, diversity, employee relations, human rights, and product quality – this study examines whether CSR initiatives have a greater impact on company performance (CP) if the company prioritizes the CSR issues that matter most to it and approaches CSR initiatives in a strategic way, than if it approaches them based on generic rationale unrelated to the company’s strategy. The results show that when a company pursues CSR initiatives that are linked to stakeholder preferences and allocates resources to these initiatives in a strategic way, the positive effect of its CSR initiatives on CP strengthens in terms of both market-based and accounting-based measures of performance. However, this relationship was not observed across the board for all of the seven areas of CSR. The main conclusion of this study is that companies need to link their CSR initiatives to the likely preferences of their stakeholders and undertake the corporate social actions that are relevant to the company’s strategy. Copyright © 2012 John Wiley & Sons, Ltd and ERP Environment.

نمونه متن ترجمه

چکیده

این مقاله با استفاده از داده های کیندر، لیدنبرگ، دومینی (کی.ال.دی) راجع به عملکرد 188 شرکت در دوره سه ساله در هفت زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت (سی.اس.آر)-محیط زیست، جامعه، تنوع، رهبری شرکت، روابط کارکنان، حقوق بشر و کیفیت محصول- بررسی می کند که آیا ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت تاثیر بیشتری بر عملکرد شرکت (سی.پی) دارد و شرکت بایستی برای مسائل مسئولیت اجتماعی شرکت اولویت قائل گردد، به آن اهمیت داده و ابتکارات آن را به شیوه راهبردی مدیریت کند، یا اینکه آنها را بر اساس منطق کلی نامرتبط به راهبرد شرکت محسوب کند. نتایج نشان می دهد هنگامی که شرکتی ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت را دنبال می کند که به اولویت های سهامداران مربوط بوده و منابعی برای این ابتکارات به شیوه راهبردی اختصاص می دهد، تاثیر مثبت ابتکارات مسئولیت اجتماعی آن بر عملکرد شرکت به لحاظ سنجش عملکرد بازار محور و مبتنی بر حسابداری ارتقاء می یابد. به هر حال، این رابطه در بین تمامی هفت زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت مشاهده نشد. نتیجه گیری اصلی این مطالعه آن است که شرکت ها باید ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکت خود را به اولویت های احتمالی سهامداران نسبت دهند و اقدمات اجتماعی شرکتی انجام دهند که به راهبرد شرکت مربوط می گردد.