ترجمه مقاله ارتباط تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارتباط تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارتباط تجربی بین پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات: یک رهیافت مبتنی بر اقتضایی
عنوان انگلیسی
The empirical link between export dispersion and export performance: A contingency-based approach
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.272 در سال 2018
شاخص H_index مجله
79 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.373 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0969-5931
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9739
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازاریابی و صادرات، بازاریابی بین الملل
مجله
بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review
دانشگاه
دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشگاه لفبورو، انگلستان
کلمات کلیدی
پراکندگی صادرات، صادرات پراکندگی عملکرد متقابل نفوذ، بازاریابی صادراتی، عملکرد صادرات
کلمات کلیدی انگلیسی
Export dispersion - Export cross-functional dispersion of influence - Export marketing - Export performance
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.ibusrev.2016.07.002
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 پیشینه نظری
2.1 فرایند تصمیم گیری صادرات استراتژیک و پراکندگی صادرات
2.2 پایه گذاری نظری و سطح تحلیل
3 تعریف های پایه ای و مدل پژوهشی
3.1 تعریف های پایه ای
2.3 پراکندگی صادرات و عملکرد صادرات
3.3 اثرات میانجی گری ارتباط عملکرد و پراکندگی صادراتی
3-4 خلاصه
4 روش تحقیق
4.1 نمونه گیری و جمع اوری داده
4.2 پروفایل نمونه
4.3 سنجش فروش
4.4 قابلیت اتکا و اعتبار
4-5 ارزیابی واریانس روش مشترک
5 تحلیل ها و یافته ها
5.1 نتایج توصیفی
5.2 برآورد مدل ساختاری
5.3 تست فرضیه
5.4 تحلیل های تعقیبی
6 بحث
6.1 کاربردهای نظری
6-2 کاربردهای مدیریتی
6-3 محدودیت ها و دیگر جهت دهی ها
7 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Practitioners and scholars point out that firms are increasingly dispersing their capabilities across organizational functions. However, it is not clear whether all forms of dispersion, of any function, result in the same consequences. This study initiates investigation into the link between the cross-functional dispersion of influence on export marketing decisions (export dispersion) and export performance. Drawing on data from a sample of 225 UK exporters, the findings support the argument that active participation of non-export functions in export-marketing decisions affects export success. However, those performance consequences are dependent on internal and external contingencies. Export dispersion is beneficial for export performance when the export customer environment is more turbulent and, simultaneously, the export technological environment is more stable and the firm has lower levels of export information sharing. In all other scenarios examined in this study, greater levels of concentration of export decision-making (i.e. lower levels of export dispersion) appear to be more beneficial for export performance. Our findings imply that the management of the firm’s level of export dispersion is a complex task, whereby the degree of export dispersion pursued needs to match external environmental and internal firm factors.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

فعالان و پژوهشگران بیان می کنند که شرکت ها به صورت فزاینده ای در حال پراکنده کردن توانایی های خود در بین توابع سازمانی هستند. با این حال، روشن نیست که آیا همه شکل های پراکندگی برای یک تابع منتج به نتیجه های یکسان می شود یا خیر. این مطالعه با بررسی ارتباط بین پراکندگی اثرگذاری میان کارکردی روی تصمیم های بازاریابی صادرات (پراکندگی صادرات) و عملکرد صادرات آغاز می شود. استخراج داده هااز یک نمونه 225 صادرکننده در بریتانیا انجام شده است. نتایج این بحث را تأیید می کنند که مشارکت فعال توابع غیر صادراتی در تصمیمات بازاریابی صادراتی باعث موفقیت صادرات می شود. با این حال نتایج عملکرد وابسته به اقتضا های داخلی و خارجی است. پراکندگی صادرات برای عملکرد صادرات زمانی مفید است که محیط مشتری صادرات آشفته تر باشد و در عین حال محیط فناوری صادرات با ثبات تر باشد و شرکت سطوح کمتری از اشتراک اطلاعات صادرات را داشته باشد. در همه سناریوهای بررسی شده، سطوح بالاتر تمرکز تصمیم گیری (یعنی سطوح کمتر پراکندگی صادرات) برای عملکرد صادرات مفید هستند. یافته های ما بیان می کنند که مدیریت سطح پراکندگی صادرات شرکت یک کار پیچیده است هچنین پراکندگی صادرات نیازمند انطباق عوامل داخلی شرکت و خارجی محیط است.


بدون دیدگاه