دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش - نشریه الزویر

دانلود ترجمه مقاله مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت دانش به عنوان راهبردی برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی
عنوان انگلیسی
Knowledge management as a strategy for the administration of education in the Research University
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4559
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت منابع اطلاعاتی، سیستم های اطلاعاتی پیشرفته، مدیریت دانش، پژوهشگری اجتماعی و مردم شناسی
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری (Social and Behavioral Sciences)
دانشگاه
دانشگاه ملی تحقیقات دولت، تومسک، روسیه
کلمات کلیدی
مدیریت شناختی، دانشگاه پژوهشی، مدیریت دانش
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ نمونه ها و روش تحقیق
۳ نتایج
۳ ۱ مدیریت دانش:تعریف
۳ ۲ دانش ورز
۳ ۳ مدیریت دانش در دانشگاه پژوهشی
۳ ۴ مهارت شناختی
۴ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The article studies the substantiation of the changes in the Classical University when its liberal model is transforming into the pragmatic model in modern knowledge society. The content of pragmatic model (commercialization of knowledge, education market, competitions) is against its classical model. Therefore, there is a need to clarify the criteria of the Classical University. The corporate culture is considered as its new criterion. The corporate culture aimed towards shaping of the professional and the person who is relevant to the modern knowledge society. Therefore, the modern Research University continues the traditional Idea of the Classical University in conditions of information (knowledge) society. Secondly, new strategy for the management of education in the Research University is the knowledge management. Thirdly, the corporate culture of the Research University can join complementarily the classical criteria of University and modern orientation to the market and commercialization of education. The specific content of the corporate culture as a new criterion of the University is relevant to the conditions of information or knowledge society. The corporate culture of the Research University provides not only competitiveness of professional, but also in its spiritual and moral characteristics.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مقاله حاضر به بررسی اثبات تغییرات در دانشگاه کلاسیک هنگام تبدیل مدل لیبرال آن به مدل عمل گرا در جامعه دانش مدرن می پردازد. محتوی مدل عمل گرا( تجاری سازی دانش، بازار آموزش، رقابت ها) در برابر مدل کلاسیک آن قرار دارد. از این روی، تشریح معیار های دانشگاه کلاسیک نیاز است. فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید در نظر گرفته می شود. هدف فرهنگ شرکتی، شکل دهی به حرفه و فردی است که مربوط به جامعه دانش مدرن است. از این روی، دانشگاه پژوهشی مدرن هنوز از ایده سنتی دانشگاه کلاسیک در شرایط جامعه( دانش) اطلاعات استفاده می کند. دوما، راهبرد جدید برای مدیریت آموزش در دانشگاه پژوهشی، مدیریت دانش است. سوما،فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی می تواند مکمل معیار های کلاسیک دانشگاه و گرایش مدرن به سمت بازار و تجاری سازی آموزش باشد. محتوی خاص فرهنگ شرکتی به عنوان یک معیار جدید دانشگاه، مربوط به شرایط جامعه دانش یا اطلاعات است. فرهنگ شرکتی دانشگاه پژوهشی نه تنها قدرت رقابتی در حرفه، بلکه در رابطه با ویژگی های معنوی و اخلاقی فراهم می کند.

بدون دیدگاه