دانلود خلاصه مقاله نوآوری محصول در شرکت های کارآفرینی (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله نوآوری محصول در شرکت های کارآفرینی (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نوآوری محصول در شرکت های کارآفرینی: چگونه طراحی مدل کسب و کار بر نوآوری مخرب و سازگار تأثیر می گذارد
عنوان انگلیسی
Product innovation in entrepreneurial firms: How business model design influences disruptive and adoptive innovation
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2100
کد محصول
kh12365
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
کارآفرینی، مدیریت کسب و کار، نوآوری تکنولوژی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1 – مقدمه
فصل 2 – زمینه تئوری و توسعه فرضیه‌ها
فصل3 – روش تحقیق
فصل 4 – تجزیه و تحلیل و نتایج
فصل 5 – بحث و نتیجه‌گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
زمینه تئوری و توسعه فرضیه‌ها
دیدگاه مبتنی بر منابع فرض می‌کند که مزیت رقابتی پایدار یک شرکت از منابعی ناشی می‌شود که نادر؛ با ارزش؛ تکثیر یا تقلید از آن دشوار یا غیر ممکن می‌باشد و جایگزین کردنش سخت است.
دو جریان اصلی مرتبط با مکانیزم‌های اصلی وجود دارد. یکی این است که طراحی مدل کسب‌وکار به شرکت‌های کارآفرینی کمک می‌کند تا ایجاد ارزش کلی خود را برای همه ذینفعان از طریق کاهش هزینه‌های عملیاتی افزایش دهند. دیگری این است که طراحی مدل کسب‌وکار شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های خود را متناسب با ارزش‌های مورد نظر مدل‌های کسب‌وکار خود شکل داده و توسعه دهند.
دیدگاه مبتنی بر منابع یک پایه نظری برای توضیح چگونگی استقرار و جمع‌آوری مجموعه‌ای از منابع برای دستیابی به مزیت رقابتی توسط شرکت‌ها فراهم می‌کند. به عنوان مثال منابع (‏به عنوان مثال فناوری بلاک‌چین) ‏شرکت‌های کارآفرینی را قادر به تولید محصولات جدید برای بازار می‌کند.
برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه