دانلود خلاصه مقاله پیامدهای نوع مدرسه بر رفت و آمد فعال به مدرسه در دانش آموزان آموزش ابتدایی (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | پیامدهای (تبعات) نوع مدرسه بر رفت و آمد فعال به مدرسه در دانش آموزان آموزش ابتدایی |
عنوان انگلیسی: | Implications of school type for active commuting to school in primary education students |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 10 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2021 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1800 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12353 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 1.57Mb |
رشته های مرتبط: علوم تربیتی |
گرایش های مرتبط: مدیریت و برنامه ریزی آموزشی |
فصل 1- معرفی
فصل 2- مواد و روش ها
تنظیمات، شرکت کنندگان و روش ها
مدل ناحیه بندی مدرسه
فصل 3- متغیر ها
متغیر های اجتماعی-جمعیت شناختی
شیوه معمول رفت و آمد و فرکانس ACS
انتشار CO2 تخمین زده شده
تحلیل آماری
فصل 4- نتایج
فصل 5- بحث و گفتگو
فصل 6- نتیجه گیری ها
شیوه معمول رفت و آمد و فرکانس ACS
بچه ها تمام سفر های هفتگی خود را به و از مدرسه با استفاده از یک پرسشنامه معتبر سفر مدرسه برای هر روی سفر گزارش کردند. پیاده روی، دوچرخه سواری، با خودرو، موتور سیکلت یا دوچرخه جز پاسخ ها بودند. پیاده روی و دوچرخه سواری به عنوان شیوه های معمول فعال حمل و نقل طبقه بندی شدند در حالی که رفت و آمد بوسیله خودرو، موتورسیکلت یا اتوبوس به عنوان شیوه های معمول غیر فعال حمل و نقل طبقه بندی شدند. بر این اساس، شرکت کنندگان به شکل زیر طبقه بندی شدند: 1) مسافران فعال یا 2) مسافران غیر فعال. تمام سفر های فعال هفتگی در یک متغیر منفرد بین بازه 0 تا 10 خلاصه شدند.