دانلود خلاصه مقاله استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با استفاده از اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی
عنوان انگلیسی
E marketing strategy in health care using IoT and Machine Learning
صفحات مقاله فارسی
5
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1300
کد محصول
kh12328
رشته های مرتبط
رشته های تحصیلی مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، هوش مصنوعی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
۱. مقدمه
2. برنامه های یادگیری ماشینی مراقبت های بهداشتی
3. معرفی مختصر از اینترنت اشیا در سیستم های بهداشت و درمان
4. چگونه بازاریابی دیجیتالی می‌تواند به بخش مراقبت های بهداشتی با استفاده از یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا کمک کند و این بخش را تشویق کند
5. ML و IOT در چالش ها و مشکلات بهداشت و درمان
6. نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
برنامه های یادگیری ماشینی مراقبت های بهداشتی

وقتی که فناوری یادگیری ماشینی همراه با روش های الگوریتم استفاده می شوند، می توانند دقت رژیم های درمانی و نتایج پزشکی را افزایش دهند. در واقع یادگیری ماشینی نحوه عملکرد مغز انسان را تکرار می کند و در برنامه های تصویربرداری پزشکی و رادیولوژی استفاده می شود. در یادگیری ماشینی برنامه ریزی شده، سرعت سریعتر پاسخ دهی و زیرساخت های ابری می توانند ناهنجاری های موجود در تصویر را شناسایی کنند که فراتر از توانایی چشم انسان است و به این ترتیب به تشخیص و درمان بیماری کمک می کنند. بعنوان مثال فناوری یادگیری ماشینی می تواند در این موارد کاربرد داشته باشد: شناسایی و تشخیص یک بیماری، جراحی با استفاده از ربات ها، داروی سفارشی شده برای فرد، وظایفی برای پشتیبانی رباتیک بیمار، تشخیص تصویربرداری پزشکی.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه