ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۷,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی بازاریابی الکترونیکی در مراقبت های بهداشتی با استفاده از اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی
عنوان انگلیسی
E marketing strategy in health care using IoT and Machine Learning
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.236 در سال 2020
شاخص H_index مجله
47 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.341 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2214-7853
کد محصول
12328
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات، کامپیوتر، بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، هوش مصنوعی
مجله
مواد امروز: مجموعه مقالات - Materials Today: Proceedings
دانشگاه
گروه گیاه شناسی، کالج یادبود هیرالال مزومدار برای زنان، داکشینسور، هند
کلمات کلیدی
مراقبت های بهداشتی، اینترنت اشیا (IOT)، یادگیری ماشینی (ML)، بازاریابی دیجیتالی، برنامه های کاربردی، دستگاه های پوشیدنی، حسگر ها
کلمات کلیدی انگلیسی
Healthcare - Internet of Things (IOT) - Machine Learning (ML) - Digital marketing - Applications - Wearable devices - Sensors
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.matpr.2021.11.417
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
۲. مقدمه کوتاه درباره یادگیری ماشینی در مراقبتهای بهداشتی
۳. برنامه های یادگیری ماشینی مراقبت های بهداشتی
۳.۱. شناسایی و تشخیص یک بیماری
۳.۲. جراحی با استفاده از ربات ها
۳.۳. دارویی که برای فرد سفارشی سازی می شود
۳.۴. وظایفی برای پشتیبان رباتیک بیمار
۳.۵. تشخیص تصویربرداری پزشکی
۴. معرفی مختصر از اینترنت اشیا در سیستم های بهداشت و درمان
۵. چگونه بازاریابی دیجیتالی می‌تواند به بخش مراقبت های بهداشتی با استفاده از یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا کمک کند و این بخش را تشویق کند
۶. مزایای بازاریابی دیجیتالی مراقبت های بهداشتی در یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا چیست؟
۷. ML و IOT در چالش ها و مشکلات بهداشت و درمان
۷.۱. حسگر ها میزان زیادی از اطلاعات را تولید میکنند
۷.۲. خصوصی سازی محاسبات
۷.۳. مصرف انرژی برنامه های نقطه پایانی
۸. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The Internet of Things (IoT) and Machine Learning (ML) have broad applications in a variety of fields, with healthcare system being one of them. The fast growth and enhancement of the web has resulted in the demise of traditional patient care methods and the replacement of them with electronic healthcare systems. The Internet of Things (IoT) technologies provides healthcare professionals and patients with the most up-to-date medical equipment ecosystem possible. Things connected to the Internet of Things (IoT) and machine learning are useful in a variety of categories, ranging from long-distance monitoring of the contemporary environment to mechanical automation. It is impossible to overstate the significance of digital marketing in the delivery of healthcare services. Doctors and medical experts now have the chance to promote their services to people all over the globe via digital marketing, rather than only in their immediate area. Digital marketing enables health professionals to demonstrate their competence to potential patients, to expand their professional area, and to improve the image of the healthcare industry. Furthermore, medical treatment applications have shown a strong desire in Internet of Items (IoT) things since they are less expensive, easier to comprehend, and enhance the personal happiness of patients. In the development of a wearable and implanted healthcare body network connection, a number of difficulties were encountered, which are detailed in this research. It is presented in this paper that an overall view of IoT and Machine Learning focused on healthcare is given in specifics, and then a list of applications that are used in health care that incorporate Machine Learning (ML) and the Internet of Things (IoT) is provided, along with all problems and difficulties that may arise by using this application or handset for healthcare system, as well as their significant application.

8. Conclusion

Healthcare is among the quickest growing industries in current marketplace; increasing individuals need care, and it is getting more expensive. Government spending on health care has reached an all-time high, but the critical need for better patient-physician relationships has become clear. Cloud computing and artificial learning technologies, for example, have the potential to offer both patients and suppliers with better care and lower prices. In this topic we briefly discussed about the machine learning in healthcare and its application after that we examine the brief introduction to it in the healthcare system after that we discussing about the how could digitally marketing assist and encourage the healthcare sector using ml and it after that we discussing about the benefits of health - care digital marketing in ml and Iot and last in this study we discuss about the ML and IoT in healthcare Issues and challenges.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اینترنت اشیا (IOT) و یادگیری ماشینی (ML)، کاربرد های گسترده ای در زمینه های مختلف دارند که سیستم مراقبت های بهداشتی یکی از آنها است. رشد سریع و بهبود سریع وب باعث نابودی روش های سنتی مراقبت از بیمار و جایگزینی آنها با سیستم های الکترونیکی مراقبت‌های بهداشتی شده است. فناوری های اینترنت اشیا (IOT)، بروز ترین اکوسیستم تجهیزات پزشکی ممکن را در اختیار متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران قرار می دهند. اشیای متصل به اینترنت اشیا (IOT) و یادگیری ماشینی در دسته بندی های مختلف از کنترل از راه دور محیط امروزی تا خودکارسازی مکانیکی مفید هستند. اغراق کردن درباره اهمیت بازاریابی دیجیتالی در ارائه خدمات بهداشتی غیر ممکن است. پزشکان و متخصصان پزشکی در حال حاضر فرصتی برای تبلیغ خدمات خود به تمام افراد در سراسر جهان نه فقط در منطقه نزدیک خودشان از طریق بازاریابی دیجیتالی دارند. بازاریابی دیجیتالی به متخصصان حوزه سلامت این امکان را میدهد تا شایستگی های خود را به بیماران احتمالی نشان دهند و حوزه حرفه ای خود را گسترش دهند و نمای صنعت مراقبت های بهداشتی را بهبود دهند. علاوه بر این، برنامه های درمانی پزشکی تمایل زیادی به اشیا در اینترنت اشیا نشان می دهند، زیرا آنها هزینه کمتری دارند، درک آنها آسان تر است و باعث افزایش شادی فردی بیماران می شوند. در توسعه اتصال شبکه بدنی پوشیدنی و کاشتنی در حوزه سلامت تعدادی مشکل وجود دارد که در این تحقیق به تفصیل درباره آن توضیح داده شده است. در این مقاله، نمای کلی از اینترنت اشیا و یادگیری ماشینی با تمرکز بر مراقبت های بهداشتی به صورت خاص ارائه شده است و سپس فهرستی از برنامه های کاربردی که در مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند و شامل یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا هستند، ارائه می شود و همچنین تمام مسائل و مشکلاتی مطرح می شود که ممکن است با استفاده از این برنامه یا گوشی برای سیستم مراقبت های بهداشتی و همچنین کاربرد قابل توجه آنها به وجود بیاید.

۸. نتیجه گیری

در بازار فعلی، مراقبت های بهداشتی از سریع ترین صنایع در حال رشد است. نیاز افراد به مراقبت در حال افزایش است و این مورد گران تر می شود. هزینه های دولت برای مراقبت های بهداشتی به بالاترین حد خود رسیده است، اما نیاز ضروری برای روابط بهتر بیمار با پزشک مشخص شده است. فناوری های رایانش ابری و یادگیری مصنوعی این پتانسیل مراقبت بهتر و قیمت پایین تر را برای ارائه به بیماران و تامین کنندگان دارند. ما در این بحث به صورت مختصر درباره یادگیری ماشینی در مراقبت های بهداشتی و کاربرد آن بحث کردیم و پس از آن معرفی مختصری درباره سیستم های مراقبت های بهداشتی ارائه می دهیم و سپس در مورد این موضوع بحث می‌کنیم که چگونه بازاریابی دیجیتال می‌تواند با استفاده از ML به بخش مراقبت‌های بهداشتی کمک کند و این بخش را تشویق کند و پس از آن درباره مزایای بازاریابی دیجیتالی مراقبت های بهداشتی در یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا بحث می کنیم و در آخر در این مطالعه درباره یادگیری ماشینی و اینترنت اشیا در مسائل و چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی بحث می‌کنیم.


بدون دیدگاه