دانلود خلاصه مقاله تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری: یک رویکرد ارزیابی عملکرد مرکب با استفاده از تحلیل داده و یادگیری ماشینی
عنوان انگلیسی
Impact of Social Media Marketing on Business Performance: A Hybrid Performance Measurement Approach Using Data Analytics and Machine Learning
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
تعداد کلمات متن خلاصه
1700
کد محصول
kh12325
رشته های مرتبط
مدیریت، مهندسی کامپیوتر
گرایش های مرتبط
بازاریابی، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، هوش مصنوعی، مدیریت تکنولوژی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1 - مقدمه
فصل 2 - زمینه
فصل 3 - روش شناسی
انتخاب برند
جمع آوری داده
طبقه بندی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
پیام ها
تحلیل پوششی اطلاعات
فصل 4 - تحلیل مطالعه موردی و نتایج
فصل 5 – بحث و کاربردهای مدیریتی
فصل 6 - نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
انتخاب برند 

پرداختن به موضوع شرکت هایی با اندازه های کوچک و متوسط (SME) کار خیلی دشواری است. ما در این مقاله به جای سازمان هایی با اندازه کوچک، عمدتاً روی سازمان هایی با اندازه متوسط تمرکز کرده ایم. معیارهای موجود برای انتخاب یک صنعت به علت موارد رو به رو بود: 1) نمایش گسترده صنعت در ایالات متحده؛ و 2) موجودیت داده های مالی سازمانی برای صنعت. ما دو صنعت بالقوه را برای تحقیقات ممکن شناسایی نمودیم: ساختمان و خرده فروشی.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه