این محصول متن خلاصه شده مقاله "تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر روی عملکرد تجاری: یک رویکرد ارزیابی عملکرد مرکب با استفاده از تحلیل داده و یادگیری ماشینی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1 - مقدمه
فصل 2 - زمینه
فصل 3 - روش شناسی
انتخاب برند
جمع آوری داده
طبقه بندی بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)
پیام ها
تحلیل پوششی اطلاعات
فصل 4 - تحلیل مطالعه موردی و نتایج
فصل 5 – بحث و کاربردهای مدیریتی
فصل 6 - نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
انتخاب برند
پرداختن به موضوع شرکت هایی با اندازه های کوچک و متوسط (SME) کار خیلی دشواری است. ما در این مقاله به جای سازمان هایی با اندازه کوچک، عمدتاً روی سازمان هایی با اندازه متوسط تمرکز کرده ایم. معیارهای موجود برای انتخاب یک صنعت به علت موارد رو به رو بود: 1) نمایش گسترده صنعت در ایالات متحده؛ و 2) موجودیت داده های مالی سازمانی برای صنعت. ما دو صنعت بالقوه را برای تحقیقات ممکن شناسایی نمودیم: ساختمان و خرده فروشی.