دانلود خلاصه مقاله یک چارچوب یکپارچه هوش مصنوعی به منظور تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B2B (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | یک چارچوب یکپارچه هوش مصنوعی به منظور تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B2B برای بهبود عملکرد کسب و کار |
عنوان انگلیسی: | An integrated artificial intelligence framework for knowledge production and B2B marketing rational analysis for enhancing business performance |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 4 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2021 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1100 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12309 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 393.82Kb |
رشته های مرتبط: مهندسی کامپیوتر، مدیریت |
گرایش های مرتبط: هوش مصنوعی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار |
فصل 1-مقدمه
فصل 2-استفاده از هوش مصنوعی در سازمان های تجاری
فصل 3- بازاریابی B2B و مزایای آن
فصل 4- روش ها و تکنیک ها
فصل 5- نتایج و بحث
فصل 6-نتیجه گیری
استفاده از هوش مصنوعی در سازمان های تجاری
هوش مصنوعی یک فناوری نرم افزاری است که منجر به بهبود شرایط اقتصادی و رشد کسب وکار شرکت ها می شود. استفاده از هوش مصنوعی در بخش های مختلف یک سازمان تجاری از جمله بازاریابی، مدیریت زنجیره تامین، عملیات مختلف، خدمات مشتری،کیفیت محصولات مزایای بسیاری دارد. همچنین کاربرد هوش مصنوعی در سازمان های تجاری منجر به مدیریت بهتر زنجیره تامین و در نتیجه تجربه بهتر مشتریان به دلیل تحویل به موقع محصولاتشان می شود. استفاده از هوش مصنوعی به ارتقا سطح خدمات مشتریان و افزایش تجربه خوب مشتری از شرکت کمک می کند و می تواند منجر به بهبود استراتژی های شرکت در زمینه بازاریابی سازمان تجاری شود. همچنین کاربرد هوش مصنوعی به عملیات هوشمندانه تر و افزایش بهره وری و سود آوری شرکت ها کمک می کند که همه موارد گفته شده بیانگرکاربرد ها و پایگاه های مفید هوش مصنوعی در سازمان های تجاری می باشد.