منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله یک چارچوب یکپارچه هوش مصنوعی به منظور تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله یک چارچوب یکپارچه هوش مصنوعی به منظور تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یک چارچوب یکپارچه هوش مصنوعی به منظور تولید دانش و تحلیل منطقی بازاریابی B2B برای بهبود عملکرد کسب و کار
عنوان انگلیسی
An integrated artificial intelligence framework for knowledge production and B2B marketing rational analysis for enhancing business performance
صفحات مقاله فارسی
10
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.236 در سال 2020
شاخص H_index مجله
47 در سال 2021
شاخص SJR مجله
1.236 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2214-7853
کد محصول
12309
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر، مدیریت، هوش مصنوعی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
مجله
مطالب امروز: مجموعه مقالات - Materials Today: Proceedings
دانشگاه
گروه مطالعات مدیریت، دانشگاه مدرس، هند
کلمات کلیدی
هوش مصنوعی، بازاریابی B2B، دانش عملکرد تجاری، محصول
کلمات کلیدی انگلیسی
Artificial intelligence - B2B marketing - Business performance knowledge - production
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.matpr.2021.11.557
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
2. استفاده از هوش مصنوعی در سازمان های تجاری
3. بازاریابی B2B و مزایای آن
4. روش ها و تکنیک ها
5. نتایج و بحث
1.5. تاثیر هوش مصنوعی و بازاریابی B2B بر روی عملکرد کسب و کار
6. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Artificial intelligence is a software-based program that helps companies to enhance their productivity of the companies. Therefore gaining more marketing knowledge and other organizational knowledge is very important for the development of the performance of business companies. Thus, the usage of artificial intelligence in several sectors of business companies is increasing day by day. Thereafter, the infrastructure of artificial intelligence is expensive but the usage of artificial intelligence can enhance the level of the performance of business organizations. Apart from that, the usage of artificial intelligence helps to enhance the knowledge production of companies. Along with that, the usage of AI helps the companies to gain knowledge about the B2B marketing process which helps the companies to enhance their goods and products. In addition to that, by using the facilities of AI programs the companies can gain knowledge about the demands and needs of the market easily.

Therefore, the companies can improve their products according to the demands of the markets. Thus, improving the services according to the demands and needs of the market helps the companies to enhance the number of the customer. Therefore, enhancing the number of the customer leads to the enhancement of the sales rate of the companies. Furthermore, the purpose of this particular research study is to analyze the artificial intelligence framework and its impact on the business performance of the companies. The usage of AI impacts not only the international companies but also the companies of domestic markets are impacted by the software program. In addition to that, the researcher has used the secondary methods for gathering genuine, objective and accurate data about the research topic. Apart from that, the researcher has used the qualitative methods for analyzing all the collected data in this research study.

6. Conclusion

It is identified that the usage of artificial intelligence is very important and beneficial for the companies. Apart from that, the usage of the B2B marketing system is also very beneficial for the development of the performance of the business companies. Therefore, artificial intelligence helps to promote the products of business companies on social media by using several applications and that helps to get more customers for the companies. In addition to that, the B2B marketing process helps to build up a good relationship with other business organizations. Along with that, artificial intelligence is faster than humans and helps the companies to gain more knowledge about the market trends and other factors. Therefore, it can be said that there is a big impact of artificial intelligence on knowledge production of the companies and on business performance of B2B marketing as well.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هوش مصنوعی یک برنامه نرم افزاری است که به افزایش بهره وری شرکت ها کمک می کند. بنابراین، کسب بیشتر دانش بازاریابی و دیگر دانش سازمانی برای توسعه عملکرد شرکت های تجاری بسیار مهم است. در نتیجه، استفاده از هوش مصنوعی در برخی بخش های شرکت های تجاری روز به روز در حال افزایش است. اگرچه زیرساخت های هوش مصنوعی هزینه بر بوده اما استفاده از آن می تواند سطح عملکرد سازمان های تجاری را بهبود بخشد. علاوه بر این، به کارگیری هوش مصنوعی به افزایش تولید دانش شرکت ها کمک می کند. از طرفی، استفاده از هوش مصنوعی به شرکت ها کمک می کند تا دانش فرایند بازاریابی B2B را کسب کنند که در جهت ارتقا کالا و محصولات برای این شرکت ها سودمند است. علاوه بر آن، با استفاده از امکانات برنامه های هوش مصنوعی، شرکت ها به راحتی می توانند اطلاعاتی در مورد تقاضا و نیازهای بازار به دست آورند.

بنابراین شرکت ها می توانند محصولات خود را براساس تقاضای بازار بهبود بخشند. از این رو، بهبود خدمات با توجه به تقاضاها و نیازهای بازار به شرکت ها کمک می کند تا تعداد مشتریان خود را افزایش دهند. در نتیجه، افزایش تعداد مشتریان منجر به افزایش نرخ فروش شرکت ها می شود. همچنین هدف از این مطالعه تحقیقاتی، تحلیل چهارچوب هوش مصنوعی و تاثیر آن بر روی عملکرد تجاری شرکت ها می باشد. استفاده از هوش مصنوعی نه تنها بر شرکت های بین المللی تاثیر می گذارد، بلکه شرکت های بازارهای داخلی نیز تحت تاثیر برنامه نرم افزاری قرار می گیرند. پژوهشگر از روش های ثانویه برای گرد آوری داده های حقیقی، عینی و دقیق در مورد موضوع تحقیق استفاده کرده است. علاوه بر این، پژوهشگر از روش های کیفی برای تحلیل تمامی داده های گرداوری شده در این پژوهش استفاده کرده است.

6. نتیجه گیری

مشخص شده است که استفاده از هوش مصنوعی برای شرکت ها بسیار مهم و سودمند است. علاوه بر این به کارگیری سیستم بازاریابی B2B نیز برای توسعه عملکرد شرکت های تجاری بسیار سودمند است. بنابراین، هوش مصنوعی با استفاده از چندین برنامه کاربردی (اپلیکیشن) به تبلیغ محصولات شرکت های تجاری در شبکه های اجتماعی کمک می کند که منجر به جذب مشتریان بیشتر برای شرکت ها می شود. علاوه بر این، فرایند بازاریابی B2B به ایجاد یک رابطه خوب با سایر سازمان های تجاری کمک می کند. هوش مصنوعی سریع تر از انسان ها است و به شرکت ها کمک می کند تا اطلاعات بیشتری راجع به روند بازار و سایر عوامل به دست آورند. بنابراین، می توان گفت هوش مصنوعی تاثیر زیادی بر تولید دانش شرکت ها و همچنین عملکر تجاری بازاریابی B2B دارد.


بدون دیدگاه