دانلود خلاصه مقاله درک نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین از منظر کیفیت رابطه (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله درک نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین از منظر کیفیت رابطه (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
من فقط این خرده فروش الکترونیکی را دوست دارم: درک نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین از منظر کیفیت رابطه
عنوان انگلیسی
“I just like this e-Retailer”: Understanding online consumers repurchase intention from relationship quality perspective
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1800
کد محصول
kh12286
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک، مدیریت فناوری اطلاعات
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: مروری بر ادبیات پیشین
کیفیت رابطه
تعهد مشری
رضایت مشتری
سطح خرید
نقش میانجی سطح قیمت
نیت خرید مجدد مشتری
چارچوب مفهومی
فصل سوم: روش های تحقیق
آیتم های اندازه گیری
جمع آوری داده
فصل چهارم: تحلیل داده ها و نتایج
اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان
مدل اندازه گیری
مدل ساختاری
فصل پنجم: بحث و دستاوردها
بحث
دستاوردهای تحقیقاتی
دستاوردهای عملی
فصل ششم: نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
دستاوردهای عملی

اعتماد، بخاطر عدم حضور فیزیکی، یکی از مسائل حیاتی خرید آنلاین محسوب می شود. بنابراین، سیاست گذاران و مدیران بازاریابی می توانند، تلاش خود را به کاهش عوامل تاثیر گذار بر اعتماد مصرف کنندگان آنلاین، متمرکز کنند. تعهد مشتری می تواند بر نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین تاثیر بگذارد. اگر مبادلات قبلی مشتریان موفق باشد، به پلتفرم تجارت الکترونیک یا خرده فروش آنلاین متعهد خواهد شد. یک خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک با حل تمام مشکلات مشتریان و صادق بودن با آنها، می تواند به تعهد مشتری دست یابد. گرچه رضایت مشتری بر نیت خرید مجدد تاثیر گذار نیست، مدیران بازاریابی باید به آن توجه کنند. با این وجود، به نفع خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک است تا مطمئن باشند که مشتریانشان راضی هستند.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه