ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
اعتماد، بخاطر عدم حضور فیزیکی، یکی از مسائل حیاتی خرید آنلاین محسوب می شود. بنابراین، سیاست گذاران و مدیران بازاریابی می توانند، تلاش خود را به کاهش عوامل تاثیر گذار بر اعتماد مصرف کنندگان آنلاین، متمرکز کنند. تعهد مشتری می تواند بر نیت خرید مجدد مصرف کنندگان آنلاین تاثیر بگذارد. اگر مبادلات قبلی مشتریان موفق باشد، به پلتفرم تجارت الکترونیک یا خرده فروش آنلاین متعهد خواهد شد. یک خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک با حل تمام مشکلات مشتریان و صادق بودن با آنها، می تواند به تعهد مشتری دست یابد. گرچه رضایت مشتری بر نیت خرید مجدد تاثیر گذار نیست، مدیران بازاریابی باید به آن توجه کنند. با این وجود، به نفع خرده فروش آنلاین یا پلتفرم تجارت الکترونیک است تا مطمئن باشند که مشتریانشان راضی هستند.