منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود خلاصه مقاله تأثیر ارتباطات بر تصویر مقصد در جریان همه گیری کووید 19 (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله تأثیر ارتباطات بر تصویر مقصد در جریان همه گیری کووید 19 (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تأثیر ارتباطات بر تصویر مقصد در جریان همه گیری کووید 19
عنوان انگلیسی
The influence of communication in destination imagery during COVID-19
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
2300
کد محصول
kh12210
رشته های مرتبط
مدیریت، گردشگری و توریسم
گرایش های مرتبط
مدیریت گردشگری، مدیریت استراتژیک
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
فصل 1: مقدمه
فصل 2: پیش زمینه مفهومی
2-1 بازیابی مقصد طی کووید 19
2-2 تدوین فرضیه
فصل 3: روش
فصل 4: نتایج
فصل 5: بحث و نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
تدوین فرضیه

نظریه ی غنای اطلاعاتی بر این پایه استوار است که انواع گوناگون اطلاعات میزان غنای اطلاعاتی متفاوتی فراهم می-کنند. غنای اطلاعاتی به نوبه ی خود به تعدیل سازی درک و ادراک دریافت کننده نسبت به آنچه که منتقل می شود، کمک می کند. یکی از اهداف ارتباطات، روشن کردن ابهامات بالقوه و کاستن از ابهام و عدم قطعیت است. از یک منظر غنای اطلاعاتی، این موضوع نقشی مهم در شکل دادن به ادراک گردشگر ایفا می کند، با در نظر گرفتن این موضوع که همه گیری کووید 19 تا چه اندازه به تردید، نگرانی، و ترس مرتبط با مسافرت دامن زده است. از همین رو، بر مبنای نظریه ی غنای اطلاعاتی، ما یک مدل مفهومی (شکل زیر) پیشنهاد می کنیم که تأثیر بالقوه ی ارتباطات بر ادراک گردشگران را ارزیابی می کند.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه