دانلود خلاصه مقاله ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی: تاثیرات خیانت های برند و اینفلوئنسر
عنوان انگلیسی
Making and breaking relationships on social media: the impacts of brand and influencer betrayals
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1850
کد محصول
kh12115
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
مقدمه
مروری بر ادبیات پیشین
اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی
روابط یکطرفه
جذابیت اینفلوئنسر
تخطی های برند و اینفلوئنسر
خیانت برند و اینفلوئنسر
چارچوب مفهومی، فرضیه ها و روش ها
نتایج و بحث کلی
کاربردهای نظری
کاربردهای عملی
محدودیت ها و تحقیقات آتی
نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی بدین صورت تعریف شده‌اند "حمایت کنندگان شخص ثالث که نگرش‌های مخاطب را شکل می‌دهند آنهم از طریق بلاگ ها، توییت ها و استفاده از سایر رسانه اجتماعی. سایر ویژگی های مهمی که اینفلوئنسرها را تعریف می کند شامل تعامل مستقیم و فعال با دنبال کنندگان، تولید محتوای اثربخش و حرفه‌ای و مهارتهای انتشار، توانایی به پول تبدیل کردن هوادارانشان از طریق، به طور مثال، موارد تایید شده در محتوای خود و برندسازی شخصی می باشد.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه