تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی: تاثیرات خیانت های برند و اینفلوئنسر
عنوان انگلیسی: Making and breaking relationships on social media: the impacts of brand and influencer betrayals
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2021 تعداد کلمات متن خلاصه : 1850
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12115
محتوای فایل : docx حجم فایل : 75.55Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
این محصول متن خلاصه شده مقاله "ایجاد و قطع روابط در رسانه اجتماعی: تاثیرات خیانت های برند و اینفلوئنسر" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

مقدمه

مروری بر ادبیات پیشین

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی

روابط یکطرفه

جذابیت اینفلوئنسر

تخطی های برند و اینفلوئنسر

خیانت برند و اینفلوئنسر

چارچوب مفهومی، فرضیه ها و روش ها

نتایج و بحث کلی

کاربردهای نظری

کاربردهای عملی

محدودیت ها و تحقیقات آتی

نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی

اینفلوئنسرهای رسانه اجتماعی بدین صورت تعریف شده‌اند "حمایت کنندگان شخص ثالث که نگرش‌های مخاطب را شکل می‌دهند آنهم از طریق بلاگ ها، توییت ها و استفاده از سایر رسانه اجتماعی. سایر ویژگی های مهمی که اینفلوئنسرها را تعریف می کند شامل تعامل مستقیم و فعال با دنبال کنندگان، تولید محتوای اثربخش و حرفه‌ای و مهارتهای انتشار، توانایی به پول تبدیل کردن هوادارانشان از طریق، به طور مثال، موارد تایید شده در محتوای خود و برندسازی شخصی می باشد.