دانلود خلاصه مقاله اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی |
عنوان انگلیسی: | Do brands’ social media marketing activities matter? A moderation analysis |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2022 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1800 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12111 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 116.56Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات |
مقدمه و بررسی ادبیات
مدل مفهومی و فرضیات مطالعه
مواد و روش ها
نتایج و تجزیه و تحلیل
بحث و نتیجه گیری
SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:
H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.
SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:
H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.