اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی
عنوان انگلیسی
Do brands’ social media marketing activities matter? A moderation analysis
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1800
کد محصول
kh12111
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
این محصول متن خلاصه شده مقاله "اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
مقدمه و بررسی ادبیات
مدل مفهومی و فرضیات مطالعه
مواد و روش ها
نتایج و تجزیه و تحلیل
بحث و نتیجه گیری
نمونه متن مقاله خلاصه شده
SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:
H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.
SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:
H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.