تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی
عنوان انگلیسی: Do brands’ social media marketing activities matter? A moderation analysis
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 6 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2022 تعداد کلمات متن خلاصه : 1800
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12111
محتوای فایل : docx حجم فایل : 116.56Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت فناوری اطلاعات
این محصول متن خلاصه شده مقاله "اهمیت فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی: تجزیه و تحلیل تعدیل کنندگی" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

مقدمه و بررسی ادبیات

مدل مفهومی و فرضیات مطالعه

مواد و روش ها

نتایج و تجزیه و تحلیل

بحث و نتیجه گیری

نمونه متن مقاله خلاصه شده

SMMA و تجربه برند - انگاره بازاریابی تجربی نشان دهنده نقش اساسی ارتباطات بازاریابی در بهبود تجربه مشتری و ارزش برند است که می تواند تجربیات حسی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی را به شیوه ای نوین با هم ترکیب نماید. لذا:

H1. SMMA تاثیر مثبتی بر تجربه برند دارد.

SMMA و نگرش نسبت به برند - SMMA می تواند نگرش مشتریان نسبت به برند را شکل دهد. نگرش عبارتست از ارزیابی دیرپای مطلوب یا نامطلوب، احساس عاطفی و تمایلات عملی یک فرد در قبال برخی اشیاء یا ایده ها. هر قدر نگرش فردی نسبت به برند مثبت تر باشد، احتمال استفاده از محصول مربوطه بیشتر خواهد بود و برعکس. بنابراین:

H2. SMMA تاثیر مثبتی بر نگرش نسبت به برند دارد.