دانلود خلاصه مقاله اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده (ترجمه خلاصه)

دانلود خلاصه مقاله اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده (ترجمه خلاصه)
قیمت خرید این محصول
۲۶,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین
عنوان انگلیسی
Trust in social media brands and perceived media values: A survey study in China
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2022
فونت متن خلاصه
بی نازنین
سایز متن خلاصه
14
زبان متن خلاصه
فارسی
نشریه
الزویر - Elsevier
تعداد کلمات متن خلاصه
1860
کد محصول
kh12109
رشته های مرتبط
مدیریت
گرایش های مرتبط
مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده
مقدمه
مروری بر پیشینه
روش ها
نتایج
بحث
نمونه متن مقاله خلاصه شده
روش ها

برای آزمودن فرضیه ها، یک تحقیق پیمایشی اولیه از طریق دو کانال انجام شد: پرسشنامه های کاغذی و پرسشنامه-های الکترونیکی. پرسشنامه های کاغذی در میان نمونه ای از دانشجویان دانشگاه در دانشگاهی در استان گوانگدونگ چین شامل دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان ارشد توزیع شدند. مجموعاً 225 پرسشنامه گردآوری شد که از این شمار، 209 مورد معتبر بودند. بر پایه ی پژوهش های پیشین پیرامون استفاده و رضایت مندی از رسانه های اجتماعی، استفاده و رضایت مندی گوناگون از رسانه های اجتماعی از طریق 15 آیتم اندازه گیری شدند. بر پایه ی مقیاس اعتماد به برند چودوری و هالبروک (2001)، اعتماد به برندهای شبکه های اجتماعی با سه آیتم و بر مبنای یک مقیاس لیکرت هفت آیتمی (1= کاملاً مخالفم، 7=کاملاً موافقم) اندازه گیری شد.

برچسب‌ها: مقاله خلاصه شده

بدون دیدگاه