دانلود خلاصه مقاله اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده (ترجمه خلاصه)
عنوان فارسی: | اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین |
عنوان انگلیسی: | Trust in social media brands and perceived media values: A survey study in China |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده) |
سال انتشار : 2022 | تعداد کلمات متن خلاصه : 1860 |
فونت متن خلاصه : بی نازنین | سایز متن خلاصه : 14 |
زبان متن خلاصه : فارسی | نشریه : الزویر - Elsevier |
کد محصول : kh12109 | |
محتوای فایل : docx | حجم فایل : 33.96Kb |
رشته های مرتبط: مدیریت |
گرایش های مرتبط: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار |
مقدمه
مروری بر پیشینه
روش ها
نتایج
بحث
روش ها
برای آزمودن فرضیه ها، یک تحقیق پیمایشی اولیه از طریق دو کانال انجام شد: پرسشنامه های کاغذی و پرسشنامه-های الکترونیکی. پرسشنامه های کاغذی در میان نمونه ای از دانشجویان دانشگاه در دانشگاهی در استان گوانگدونگ چین شامل دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان ارشد توزیع شدند. مجموعاً 225 پرسشنامه گردآوری شد که از این شمار، 209 مورد معتبر بودند. بر پایه ی پژوهش های پیشین پیرامون استفاده و رضایت مندی از رسانه های اجتماعی، استفاده و رضایت مندی گوناگون از رسانه های اجتماعی از طریق 15 آیتم اندازه گیری شدند. بر پایه ی مقیاس اعتماد به برند چودوری و هالبروک (2001)، اعتماد به برندهای شبکه های اجتماعی با سه آیتم و بر مبنای یک مقیاس لیکرت هفت آیتمی (1= کاملاً مخالفم، 7=کاملاً موافقم) اندازه گیری شد.