تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود خلاصه مقاله اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده (ترجمه خلاصه)

عنوان فارسی: اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین
عنوان انگلیسی: Trust in social media brands and perceived media values: A survey study in China
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 (خلاصه شده)
سال انتشار : 2022 تعداد کلمات متن خلاصه : 1860
فونت متن خلاصه : بی نازنین سایز متن خلاصه : 14
زبان متن خلاصه : فارسی نشریه : الزویر - Elsevier
کد محصول : kh12109
محتوای فایل : docx حجم فایل : 33.96Kb
رشته های مرتبط: مدیریت
گرایش های مرتبط: مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار
این محصول متن خلاصه شده مقاله "اعتماد به برندهای رسانه های اجتماعی و ارزهای رسانه ای ادراک شده: مطالعه ای پیمایشی در چین" به زبان فارسی و با فرمت word هست که آماده خریداری و دانلود می باشد.
فهرست مطالب مقاله خلاصه شده

مقدمه

مروری بر پیشینه

روش ها

نتایج

بحث

نمونه متن مقاله خلاصه شده

روش ها

برای آزمودن فرضیه ها، یک تحقیق پیمایشی اولیه از طریق دو کانال انجام شد: پرسشنامه های کاغذی و پرسشنامه-های الکترونیکی. پرسشنامه های کاغذی در میان نمونه ای از دانشجویان دانشگاه در دانشگاهی در استان گوانگدونگ چین شامل دانشجویان سال آخر کارشناسی و دانشجویان ارشد توزیع شدند. مجموعاً 225 پرسشنامه گردآوری شد که از این شمار، 209 مورد معتبر بودند. بر پایه ی پژوهش های پیشین پیرامون استفاده و رضایت مندی از رسانه های اجتماعی، استفاده و رضایت مندی گوناگون از رسانه های اجتماعی از طریق 15 آیتم اندازه گیری شدند. بر پایه ی مقیاس اعتماد به برند چودوری و هالبروک (2001)، اعتماد به برندهای شبکه های اجتماعی با سه آیتم و بر مبنای یک مقیاس لیکرت هفت آیتمی (1= کاملاً مخالفم، 7=کاملاً موافقم) اندازه گیری شد.