ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
در این بخش با ارزیابی یافته های حاصل از دیدگاه ادغام صنعت ایالات متحده و کاهش رقابت، روند جدیدی که از طریق طیفی از زمینههای تحقیق نشان داده شده است، به تحلیل کاربردهای گستره بازار نتایجمان می پردازیم. از آغاز قرن بیست و یکم، تمرکز بازار محصول افزایش یافته است و شرکت های بزرگ به طور نامتناسبی بزرگتر شده اند(گاتیرز و فیلیپون، 2017؛ گرالون و همکاران، 2019). بر اساس این پویایی، نتایج مقطعی ما نشان میدهد که روند اخیر ادغام بازار محصول را می توان در حجم بیشتر فروش به مشتریان عمده نشان داد.
می خواهیم بررسی کنیم که چرا شرکتهای مشتری می توانند سریعتر ادغام شوند. یک انگیزه احتمالی، معرفی تکنولوژی های جدید مربوط به اینترنت و کامپیوتر است که بر اساس اثرات شبکه فعالیت میکند که منجر به افزایش شرکتهای ابرستاره از جمله فیس بوک آمازون و آبر شده است(آتور و همکاران، 2017). اگر صنایع مشتری محور، تجربه بهتری از تعامل با مشتریان خردهفروشی داشته باشند، بهتر می توانند موقعیت یابی کنند تا از این پیشرفت های تکنولوژیکی استفاده کنند و اثرات شبکه ایجاد کنند. در نتیجه، رشد خواهند کرد و با سرعت بیشتری ادغام می شوند. دلیل بالقوه دیگر می تواند مربوط به اندازه و صرفه جویی ناشی از مقیاس باشد. اگر صرفه جویی ناشی از مقیاس، در مقایسه با محصولات، برای خروجی های از نوع کالا یا واسطه، قابلیت اجرایی کمتری داشته باشد، شرکت های تامین کننده کمتر می توانند از ادغام بهره مند شوند.
همچنین برای خرید متن خلاصه شده این مقاله از دکمه های زیر استفاده نمایید.