منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله استراتژی های پذیرش بانکداری اینترنتی برای یک کشور در حال توسعه - نشریه امرالد

ترجمه مقاله استراتژی های پذیرش بانکداری اینترنتی برای یک کشور در حال توسعه - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استراتژی‌های پذیرش بانکداری اینترنتی برای یک کشور در حال توسعه: مورد تایلند
عنوان انگلیسی
Internet banking adoption strategies for a developing country: the case of Thailand
صفحات مقاله فارسی
25
صفحات مقاله انگلیسی
24
سال انتشار
2005
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه
اسکوپوس
کد محصول
9424
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
بانکداری، تجارت الکترونیک و مدیریت سیستم های اطلاعاتی
مجله
تحقیق اینترنتی - Internet Research
دانشگاه
دانشکده سیستم های مدیریت اطلاعات دایر فینک، استرالیا
کلمات کلیدی
بانکداری، تایلند، اینترنت، کشورهای در حال توسعه، رفتار مشتری
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1108/10662240510602708
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مورد تایلند
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی
عوامل تسهیل‌کننده
عوامل ممانعت کننده
عوامل تعدیل کننده
روش تحقیق
تحلیل داده ها
عوامل تعدیل کننده
توسعه مدل پذیرش بانکداری اینترنتی تایلندی
توصیه هایی برای بانک ها
استراتژی های «فشار» برای عوامل تشویق
استراتژی های «کشش» برای عوامل ممانعت کننده
استراتژی های مشتری مدار
محدودیت ها و تحقیقات آینده
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Purpose – The objective of the paper is to identify the factors that encourage consumers to adopt internet banking services in Thailand and to use the study’s findings to develop strategies for banks on how to maximize the rate of adoption. Design/methodology/approach – Quantitative research with a sample size of 600 achieved by sending questionnaires to 15 people in each of 40 large companies in Bangkok. The study is based on the Decomposed Planned Behaviour. Findings – The attitudinal factors that appear to encourage the adoption of internet banking in Thailand most are “Features of the web site” and “Perceived usefulness”, while the most significant impediment to adoption is a perceived behavioural control, namely “External environment”. The significant moderating factors are gender, educational level, income, internet experience and internet banking experience, but not age. Research limitations/implications – In this study, encouragement factors are those that are able to be controlled by banks, while impediment factors are those that are not able to be controlled. Practical implications – It is essential for banks to facilitate encouragement and restrict impediment factors. In addition to the direct “push” from internet banks (in respect of the encouragement factors), indirect persuasion should be carried out as a “pull” mechanism (in respect of the impediment factors). Originality/value – The study identified a number of specific strategies that Thai banks could follow to maximize the adoption of internet banking

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف- هدف این مقاله، شناسایی عواملی است که مشتریان را برای پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی در تایلند تشویق می‌کند و همچینی استفاده از یافته‌های این مطالعه برای توسعه استراتژی‌ها در بانک‌ها در مورد چگونگی به حداکثر رساندن نرخ پذیرش را مد نظر قرار می‌دهد.
طراحی/روش‌شناسی/رویکرد- پژوهش کمی با اندازه نمونه 600 که با ارسال پرسش‌نامه به 15 نفر در هر 40 کشور بزرگ در بانکوک انجام می‌شود. این مطالعه بر رفتار برنامه‌ریزی‌شده تجزیه‌شده استوار است.
یافته‌ها- عوامل نگرشی که به نظر می‌رسد، پذیرش بانکداری اینترنتی در تایلند را ترویج می‌دهد، اکثرا «قابلیت‌های وب‌سایت» و «سودمندی ادراک‌شده» هستند و مهم‌ترین مانع برای پذیرش، کنترل رفتار ادراک‌شده تحت عنوان « محیط خارجی» است.
مهم‌ترین عوامل تعدیل‌کننده، جنسیت، سطح تحصیلات، درآمد، تجربه کار با اینترنت و تجربه کار با بانکداری اینترنتی است ولی سن در بین این عوامل نیست.
محدودیت‌ها/پیامدهای پژوهشی- در این مطالعه، عوامل تشویقی، آنهایی هستند که امکان کنترل توسط بانک‌ها را دارد در حالی که عوامل مانع قابل کنترل نیستند.
پیامدهای عملی- لازم است که بانک‌ها، تشویق را تسهیل کنند و عوامل مانع را محدود کنند. علاوه بر فشار بانک‌های داخلی (در رابطه با عوامل تشویقی)، ترغیب غیرمستقیم نیز باید به عنوان یک مکانیزم کشش (در رابطه با عوامل مانع) انجام شود.
اصالت/ارزش- این مطالعه، تعدادی از استراتژی‌های ویژه‌ای را که بانک‌های تایلندی می‌توانند برای به حداکثر رساندن پذیرش بانکداری اینترنتی دنیال کنند را شناسایی کرد.

بدون دیدگاه