ترجمه مقاله تاثیر عدم قطعیت بر المان استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار های صادراتی B2B – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | بررسی تاثیر عدم قطعیت بر المان های استراتژی ترکیبی بازاریابی در بازار های صادراتی B2B نوظهور |
عنوان انگلیسی: | Examining the influence of uncertainty on marketing mix strategy elements in emerging business to business export-markets |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27 |
سال انتشار : 2014 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5778 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.46Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت استراتژیک و مدیریت بازاریابی و صادرات |
مجله: بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review |
دانشگاه: استراتژیک صنعتی بازاریابی، دانشگاه رگنسبورگ آلمان |
کلمات کلیدی: انطباق، کسب و کار به کسب و کار، جهانی شدن، کالاهای صنعتی، استراتژی بازاریابی بین المللی، بازاریابی، استاندارد سازی، عدم قطعیت |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
1. مقدمه
2. مرور بر مقالات و مبنا های نظریاتی
2.1 آمیزه بازاری در بازار های صادراتی
2.2 بازار های تجاری پروژه
2.3 بازار های نو ظهور
2.4 نقش عدم قطعیت
3. توسعه فرضیات
3.1 تاثیر کار آفرینی بین المللی و استفاده از شبکه سازی ها روی عدم قطعیت
3.2 تاثیر عدم قطعیت بر تطابق استراتژی آمیزه بازاری برای پروژه تجاری
4. مجموعه اطلاعات و عملیاتی سازی
5. نتایج
5.1 روش
5.2 نتایج تخمین مدل خارجی
5.3. نتایج برآورد مدل داخلی
6. بحث، اجرا و تحقیقات آینده
6.1 بحث در مورد یافته های تحقیقی
6.2 اجرا های مدیریتی
6.3 محدودیت ها و تحقیقات آینده
Abstract
The degree of adaptation or standardization ofthe marketing program is critical in international business ventures. However, findings within this important research field and, consequently, implications for practice remain contradictory and confusing. The purpose of this paper is to examine determinants of an international marketing-mix strategy within a specific business-to-business context that includes the effects of uncertainty. Is the degree to which the marketing program is adapted or standardized dependent on the managerial perception of uncertainty? Does a firm’s international entrepreneurial ability or the use of networks positively influence the degree of positive assessment of the environment? Data were collected from German companies working in different international business-to-business markets. The results indicate that international entrepreneurship has a greater impact on uncertainty reduction than the use of networks. After having reduced uncertainty, a firm tends to adapt their communication and pricing strategy, whereas the adaptation of the product and distribution strategy in general is not significant.
چکیده
میزان تطابق یا استاندارد سازی برنامه های بازاریابی ، در فعالیت های اقتصادی بین المللی بسیار مهم است.اما، یافته ها در زمینه ی این موضوع مهم و متعاقبا، اجرای آن ها به صورت عملی، هنوز مبهم و گیج کننده است.هدف این مقاله، بررسی تعیین کننده های استراتژی های ترکیبی بازاریابی بین المللی در زمینه های مشخص تجاری است که شامل تاثیر عدم قطعیت نیز میشود.آیا میزان تطابق یا استاندارد بودن برنامه های بر اساس ادراک های مدیریتی از عدم قطعیت است؟ آیا توانایی کارکرد یک شرکت بین المللی میتواند به طور مثبت بررسی مثبت محیط را به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار میدهد یا استفاده از شبکه ها ی اطلاعات از شرکت های مختلف آلمانی جمع آوری شده است که در زمینه های مختلف اقتصادی فعالیت میکنند.نتایج مشخص کرده است که کار آفرینی بین المللی تاثیر بیشتری روی کاهش عدم قطعیت دارد تا استفاده از شبکه ها.بعد از کاهش عدم قطعیت، شرکت تمایل دارد تا ارتباطات خودشان و استراتژی های قیمت گذاری ها را با شرایط وفق دهد، در حالی که تطابق محصولات و استراتژی های توزیع به طور کلی، مهم و اصلی نیستند.