منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تاثیر فناوری های اطلاعات بر دسترس پذیری میراث فرهنگی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تاثیر فناوری های اطلاعات بر دسترس پذیری میراث فرهنگی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۱۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر فناوری های اطلاعات بر دسترس پذیری میراث فرهنگی
عنوان انگلیسی
The influence of information technologies on the availability of cultural heritage
صفحات مقاله فارسی
5
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5751
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences
دانشگاه
دانشگاه کازان (منطقه ولگا)، فدراسیون روسیه
کلمات کلیدی
میراث فرهنگی، موزه ها، فناوری های اطلاعات
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. استفاده از فناوری های ارتباطاتی در حفظ میراث فرهنگی
3. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Information technologies have offered new possibilities of the development of the market of tourist services and led to the creation of various client oriented information systems in the museum business. Museums have started to introduce information technologies in the sphere of accounting, storage and research into collections, to use multimedia, which include both traditional static visual information and dynamic information (such as speech, music, video footage and animation). TicketNet has helped greatly to attract more visitors. QR-codes revolutionized the museum business. Nowadays all museums have their own websites and experts believe that the number of virtual visitors will exceed the number of real ones in the near future. Therefore, scientists face a new problem of researching both negative and positive consequences of cultural heritage transfer into virtual reality.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فناوری های اطلاعات امکانات جدیدی از رشد بازار خدمات توریستی را ارایه داده اند و منجر به خلق سیستم های الطاعاتی مشتری محور متعددی در تجارت موزه ها شده است. موزه ها شروع به مطرح کردن فناوری های اطلاعات در حوزه حسابداری، ذخیره و پژوهش در باب مجموعه ها، برای استفاده از چند رسانه ها، که شامل اطلاعات دیداری ایستای سنتی و اطلاعات پویا است (از قبیل سخنرانی، موزیک، تصاویر ویدئویی و انیمیشن) کرده اند. بلیط اینترنتی به جذب بازدید کنندگان بیشتر شدیدا کمک کرده است. کدهای QR در تجارت موزه انقلاب کرده اند. امروزه همه موزه ها وبسایت های خودشان را دارند و متخصصان بر این باورند که در آینده ای نزدیک تعداد بازدید کنندگان مجازی از تعداد بازدید کنندگان واقعی بیشتر خواهد بود. بنابراین، پژوهشگران با مشکل جدید بررسی پیامدهای مثبت و منفی انتقال میراث فرهنگی به واقعت مجازی مواجه هستند.

بدون دیدگاه