چکیده
مقدمه
2. تأثیر موفقیت پورتفولیوی پروژه بر موفقیت کسب و کار
1.2. تعریف موفقیت پورتفولیوی پروژه
1.1.2. میانگین موفقیت یک پروژه
2.1.2. استفاده از هم نیروزایی
3.1.2. تناسب استراتژیک
4.1.2. تعادل پورتفولیو
2.2. تعریف موفقیت کسب و کار
1.2.2. موفقیت اقتصادی
2.2.2. آماده شدن برای آینده
3.2. تأثیر مستقیم موفقیت پورتفولیوی پروژه بر موفقیت کسب و کار
3. تأثیر ساختاربندی پورتفولیوی پروژه بر موفقیت پورتفولیوی پروژه
1.3. تعریف ساختاربندی پورتفولیوی پروژه
1.1.3.سازگاری
2.1.3. رسمی سازی
3.1.3. یکپارچگی
4.1.3. دقت عمل
2.3. تأثیر مستقیم ساختاربندی پورتفولیوی پروژه بر موفقیت پورتفولیوی پروژه
4. تأثیر گرایش استراتژیک
1.4. تعریف گرایش استراتژیک
1.1.4. موضع تحلیلی
2.1.4. موضع ریسک پذیری
3.1.4. موضع تهاجمی
2.4. تأثیر مستقیم گرایش استراتژیک بر ساختاربندی پورتفولیوی پروژه
3.4. تأثیر تعدیل کننده گرایش استراتژیک بر ارتباط بین ساختاربندی پورتفولیوی پروژه و موفقیت پورتفولیوی پروژه
5. نتیجه گیری و بحث
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract Firms are facing more difficulties with the implementation of strategies than with its formulation. Therefore, this paper examines the linkage between business strategy, project portfolio management, and business success to close the gap between strategy formulation and implementation. Earlier research has found some supporting evidence of a positive relationship between isolated concepts, but so far there is no coherent and integral framework covering the whole cycle from strategy to success. Therefore, the existing research on project portfolio management is extended by the concept of strategic orientation. Based on a literature review, a comprehensive conceptual model considering strategic orientation, project portfolio structuring, project portfolio success, and business success is developed. This model can be used for future empirical research on the influence of strategy on project portfolio management and its success. Furthermore, it can easily be extended e.g. by contextual factors.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بنگاه ها در پیاده سازی استراتژی ها با مشکلات بیشتری مواجه هستند تا فرموله سازی آن ها. بنابراین، این مقاله ارتباط بین استراتژی کسب و کار، مدیریت پورتفولیوی پروژه و موفقیت کسب و کار را برای پر کردن شکاف بین فرموله سازی و پیاده سازی استراتژی بررسی می کند. پژوهش های قبلی شواهد تأیید کننده ای از یک ارتباط مثبت بین این مفاهیم مجزا را نشان می دهند اما تا کنون هیچ چارچوب منطقی و جامعی وجود نداشته است که کل چرخه استراتژی تا موفقیت را پوشش بدهد. بنابراین، پژوهش حاضر در مورد مدیریت پورتفولیوی پروژه با مفهوم گرایش استراتژیک گسترش یافته است. بر اساس مرور ادبیات، مدل مفهومی جامعی ایجاد شده است که گرایش استراتژیک، ساختاربندی پورتفولیوی پروژه، موفقیت پورتفولیوی پروژه و موفقیت کسب و کار را در نظر می گیرد. این مدل را می توان برای پژوهش های تجربی آتی در مورد تأثیر استراتژی بر مدیریت پورتفولیوی پروژه و موفقیت آن به کار برد. علاوه بر این، به آسانی می توان آن را توسعه داد، مثلاً از طریق عوامل زمینه ای.