ترجمه مقاله تحلیل و بررسی تاثیر تعامل صنعت و دانشگاه در کیفیت آموزش فنی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تحلیل و بررسی تاثیر تعامل صنعت و دانشگاه در کیفیت آموزش فنی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل و بررسی تاثیر تعامل صنعت و دانشگاه در کیفیت آموزش فنی: یک روش پویایی سیستم
عنوان انگلیسی
Analysis of impact of industry-academia interaction on quality of technical education: A system dynamics approach
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.485 در سال 2019
شاخص H_index مجله
111 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.334 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0360-8352
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
10433
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مهندسی صنایع، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مهندسی کامپیوتر و صنایع - Computers & Industrial Engineering
دانشگاه
گروه مهندسی مکانیک ، دانشگاه NorthCap ، هند
کلمات کلیدی
پویایی سیستم، تعامل صنعت و دانشگاه، کیفیت آموزش فنی و مهندسی، قابلیت کارکرد، آموزش فنی
کلمات کلیدی انگلیسی
System dynamics - Industry-academia interaction - Quality of technical education - Quality - Employability - Technical education
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.cie.2016.09.022
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
چارچوب پژوهش
مرور ادبیات
سناریوی تحصیلات عالی در هند
مسائل کیفیت در آموزش فنی هندوستان
کاربرد SD در سیستم های پیچیده
مدل پویایی سیستم
نمودار حلقه ای علیتی
حلقه تقویت کننده: R1، R2، و R3
حلقه های متعادل کننده: B1، B2، و B3
نمودار موجودی و جریان
نتایج به دست آمده و تجزیه و تحلیل
آزمایش مدل
محدودیت ها و دیدگاه های آینده
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Indian technical education since the year 1995 experienced an exponential growth which adversely affected the quality of engineering graduates. Many research studies have strongly emphasized on improving the quality of technical education in India. The industry is proactively involved in improving the quality of its raw material suppliers, but it has overlooked academia despite it being an important supplier of human capital to the industry. This is perhaps because the industry adopted myopic approach towards academia considering it as a fruitless option. As a result, there is a visible disconnect between industry and academia in India which is a major cause for the poor quality of technical education. This research paper presents a novel approach to analyze the impact of industry interaction on the quality of technical education through system dynamics (SD) modeling. A computer based model was developed to explain the impact of Industry-Academia (IA) interaction in enhancing the quality of technical education as seen through the employability of graduates. The paper attempts to prove that the proactive involvement of industry in academia is a profitable proposition for both the stakeholders. The study also analyzes the impact of key policy variables on unemployment level, shortage of employees and total cost of involvement of industry in academia. The model was developed using SD simulation software STELLA (version 10.0) and four scenarios were generated to analyze the system behavior. The SD model was simulated for fifty years. The findings of the study reveal that proactive involvement of industry is essential for improving the quality of technical education and is profitable in the long run. The insights from the study would be helpful to policy makers and researchers from the industry and academia in analyzing the long-term implications of decisions using SD modeling.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
از سال 1995 تاکنون، تحصیلات فنی هندوستان رشد چشمگیری داشته که بر کیفیت فارغ التحصیلان مهندسی نیز تاثیر گذار بوده است. بسیاری از مطالعات برروی بهبود کیفیت آموزش فنی هندوستان تأکید دارند. صنعت به صورت فعالانه ای در بهبود کیفیت عرضه کنندگان مواد خام مشارکت می کند، اما علیرغم تامین سرمایه انسانی در صنعت، این کیفیت از نظر دانشگاهی نادیده گرفته شده است. شاید به این دلیل است که صنعت رویکردهای آکادمیک را به عنوان یک گزینه پذیرفته است. در نتیجه، بین صنعت و دانشگاه در کشور هندوستان اختلاف چشمگیری وجود دارد که همین نیز یکی از دلایل اصلی برای کیفیت پایین آموزش فنی این کشور می باشد. در این مقاله پژوهشی، یک رویکرد جدید برای تحلیل تاثیر تعامل صنعت برروی کیفیت آموزش فنی ارائه شده است که برای این تحلیل از مدل سازی دینامیکی سیستم نیز استفاده می شود. در اینجا یک مدل مبتنی بر رایانه اتخاذ می شود که از آن برای توضیح در مورد تأثیر تعاملات صنعت-آکادمیک (IA) در ارتقای کیفیت آموزش فنی از طریق توانمندی فارغ التحصیلان استفاده شد. هم چنین در این مقاله تلاش شده است تا اثبات شود که مشارکت فعالانه صنعت در دانشگاه ها، پیشنهاد مناسبی بوده که برای هر دو طرف (دانشگاه و صنعت) دارای مزیت هایی است. در این تحقیق همچنین تاثیر متغیرهای کلیدی سیاست در سطح بیکاری، کمبود کارمندان و هزینه کل مشارکت صنایع در دانشگاه ها نیز تحلیل و بررسی می شود. این مدل با استفاده از شبیه سازی SD در نرم افزار STELLA (نسخه 10.0) و چهار سناریو برای تحلیل رفتار سیستم تدوین شد. مدل SD برای پنجاه سال شبیه سازی شد. یافته های این تحقیق نشان می دهد که مشارکت فعالانه صنعت برای بهبود کیفیت آموزش فنی ضروری می باشد و در بلندمدت نیز دارای مزیت هایی است. بینش های به دست آمده از این مطالعه به سیاست گذاران و محققان صنعت و دانشگاه ها در تجزیه و تحلیل مفاهیم درازمدت تصمیمات با استفاده از مدل سازی SD کمک خواهد کرد.

بدون دیدگاه