منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله یکی کردن زمان انتظار با مدل های محل رقابتی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله یکی کردن زمان انتظار با مدل های محل رقابتی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
یکی کردن زمان انتظار با مدل های محل رقابتی
عنوان انگلیسی
Incorporating Waiting Time in Competitive Location Models
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2007
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
F1212
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی صنایع
گرایش های مرتبط با این مقاله
بهینه سازی سیستم ها، برنامه ریزی و تحلیل سیستم ها
مجله
شبکه ها و اقتصاد فضایی - Networks and Spatial Economics
دانشگاه
اسپانیا
کلمات کلیدی
جذب بازار، صف بندی، بهینه سازی کلونی مورچه
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s11067-006-9006-3
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 مقدمه
2 پیشینه تحقیق
3 مدل
4 روش فراابتکاری برای حل کردن این مدل
4-1 توصیف این روش فراابتکاری
4-2 تجزیه و تحلیل عملکرد روش اکتشافی
5 آزمون های محاسباتی
5-1 مقایسه نتایج بدست آمده همراه با و بدون زمان انتظار
5-2 نمونه عددی
6 الگوریتم ذهنی تمرکزی برای حل مسائل بزرگتر
7 نتایج
تشکر و قدردانی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In this paper we propose a metaheuristic to solve a new version of the Maximum Capture Problem. In the original MCP, market capture is obtained by lower traveling distances or lower traveling time, in this new version not only the traveling time but also the waiting time will affect the market share. This problem is hard to solve using standard optimization techniques. Metaheuristics are shown to offer accurate results within acceptable computing times.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در این مقاله ما برای حل نسخه ی جدیدی از مساله ی جذب حداکثر بازار یک الگوریتم تمرکزذهنی/ فرا ابتکاری پیشنهاد می کنیم. در MPC اصلی، با کاهش مسافت های طی شده یا کم کردن زمان طی مسیر، جذب بازار را به دست می آوریم. در این نسخه ی جدید، نه تنها زمان طی مسیر بلکه زمان انتظار نیز، سهم بازار را تحت تاثیر قرارخواهد داد. حل این مساله با استفاده از تکنیک های بهینه سازی استاندارد، دشوار است. الگوریتم فرا ابتکاری ؛ ارائه ی نتایج دقیق درهربارمحاسبه ی قابل قبول را نشان می دهد.

بدون دیدگاه