چکیده
1 مقدمه
2 سلامت برند
3 تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) بر سلامت برند
4 نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract The emergence of Web 2.0 has created the new phenomenon in business strategies as it allowed two-way communications between companies and the consumers. Nowadays, the business practitioners tend to use the social media marketing to create awareness and promote their brands to the customers. Nevertheless, the main point in sharing the information through the social media is about the content itself to attract more consumers engage with the brands. Social media content marketing (SMCM) also plays an important role in conveying effective information to the consumers thus attract them to keep engaging with the brands. Meanwhile, brand health is the evaluation from digital audiences about the brands and products. It measures the awareness of the brand for long-term period thus develop the brand equity. There are few indicators in measuring the brand health such as time on site, repeat visitors, social likes, subscriptions, and bounce rates. There are still limited studies on the impact of social media content marketing (SMCM) towards brand health. The purpose of this study is to investigate the role of SMCM in increasing the brand health score.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
ظهور Web 2.0 پدیده جدیدی در استراتژیهای کسب و کار ایجاد کرده است، زیرا امکان ارتباط دوطرفه (دوسویه) بین شرکت ها و مصرف کنندگان را فراهم آورد. امروزه، دست اندرکاران کسب و کار میل به استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی و ارتقاء برندهایشان در میان مشتریان دارند. با این حال، نکته اصلی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات از طریق رسانه های اجتماعی، در مورد محتوا برای جذب مصرف کنندگان بیشتر به سمت برند است. بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی (SMCM) در انتقال اطلاعات موثر به مصرف کنندگان نیز نقش مهمی ایفا می کند، به همین خاطر آنها را به سمت مشارکت در برند، جذب می کند. ضمناً، سلامت برند ارزیابی برندها و محصولات توسط مخاطبین دیجیتالی را نشان می دهد. آن آگاهی از برند به مدت طولانی را اندازه گیری کرده و ارزش ویژه برند را توسعه می دهد. شاخص های معدودی برای اندازه گیری سلامت برند وجود دارد که از این جمله می توان به زمان در محل، تکرار بازدیدکنندگان (ویزیتورها)، علایق اجتماعی، اشتراک ها و نرخ پرش اشاره نمود. مطالعات محدودی در مورد تاثیر SMCM بر سلامت برند وجود دارد. هدف مطالعه حاضر، پژوهش نقش SMCM در افزایش نمره سلامت برند می باشد.