تاثیر اینترنت بر استراتژی های قیمت گذاری خطوط هوایی کم هزینه اروپایی
عنوان انگلیسی
The impact of the internet on the pricing strategies of the European low cost airlines
صفحات مقاله فارسی
19
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5146
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اقتصادی، مهندسی IT و مهندسی ICT
گرایش های مرتبط با این مقاله
برنامه ریزی سیستم های اقتصادی، مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات گرایش انتقال، مدیریت سیستم های اطلاعات و اینترنت و شبکه های گسترده
مجله
مجله اروپایی پژوهش عملیاتی
دانشگاه
موسسه اقتصاد بین المللی، دانشگاه آلیکانته، اسپانیا
کلمات کلیدی
خطوط هوایی کم هزینه، قیمت گذاری هواپیمایی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، استراتژی صنعت سفر، بلیط هواپیما
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مطالعه ی فعلی
قیمت گذاری پویا و استراتژی های خطوط هوایی کم هزینه
بررسی اثر اینترنت بر قیمت حمل و نقل هوایی
مدل تجربی
اطلاعات
نتایج و بحث و بررسی
اثر تکنولوژی بر استراتژی های تثبیت قیمت حمل و نقل هوایی
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract This study seeks to analyse the price determination of low cost airlines in Europe and the effect that Internet has on this strategy. The outcomes obtained reveal that both users and companies benefit from the use of ICTs in the purchase and sale of airline tickets: the Internet allows consumers to increase their bargaining power comparing different airlines and choosing the most competitive flight, while companies can easily check the behaviour of users to adapt their pricing strategies using internal information. More than 2500 flights of the largest European low cost airlines have been used to carry out the study. The study revealed that the most significant variables for understanding pricing strategies were the number of rivals, the behaviour of the demand and the associated costs. The results indicated that consumers should buy their tickets before 25 days prior to departure.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه به منظور تجزیه و تحلیل تعیین قیمت خطوط هوایی کم هزینه در اروپا و اثر اینترنت بر این استراتژی ، انجام شده است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهند که کاربران و شرکت های هواپیمایی از استفاده از ICT ها در خرید و فروش بلیط های خطوط هوایی سود می برند: اینترنت این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می آورد که قدرت خرید خود را در مقایسه خطوط هوایی مختلف افزایش دهند و رقابتی ترین پرواز را انتخاب کنند ، در حالی که شرکت ها می توانند به آسانی رفتار کاربران را به منظور اتخاد استراتژی های قیمت گذاری با استفاده از اطلاعات داخلی ، بررسی کنند.
بیش از 2500 پرواز مربوط به بزرگ ترین خطوط هوایی کم هزینه ی اروپایی در این مطالعه مورد نظر می باشند. این مطالعه نشان می دهد که قابل توجه ترین متغیر ها برای درک استراتژی های قیمت گذاری تعداد رقبا، رفتار تقاضا و هزینه های مرتبط می باشد. نتایج نشان می دهند که مصرف کنندگان باید بلیط خود را پیش از 25 روز قبل از خروج خریداری کنند.