منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات

ترجمه مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات - مطالعه موردی پخش گسترده عمومی و جنگ با ترور
عنوان انگلیسی
The ideological dimension of the Propaganda Model – A case study of public service broadcasting and the War on Terror
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2007
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5697
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم سیاسی و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روابط عمومی
دانشگاه
گروه سیاسی، بین المللی و دانشگاه مطالعات سیاسی، دانشگاه سوری
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
بی بی سی : ضامن منفعت عمومی و داور اخلاقی
فیلتر ایدئولوژیکی در دوره پسا کومنیستی
بررسی فاصله بین مدل تبلیغات و ماهیت خدمات عمومی
دید کلی اماری
تحلیل گران خاورمیانه
مطالعات موردی
جمع بندی
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
این مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغاتی را بررسی می کند و پوشش خبری به عمل امده از اسلام گرایی و جنگ با تروریسم در پخش گسترده عمومی را تحلیل می کند. تمرکز این تحلیل به ویژه بر بافت ژئوپولتیکی فوق العاده پرتنشی است که جنگ نامتقارن ، تشویش مدنی و تروریسم بین الملل فراگیر ویژگی های ان است. حضور اسلام گرایی و خشونت مذهبی به مثابه عواملی که با سایر منابع خیزش سیاسی و مدنی تعامل دارند حلقه ارتباط بسیاری از این تضادهاست. پیرو فرضیه صریح جنگ تمدن های لویس و هانتیگتون بخش عمده گفتمان سیاسی و رسانه ای غرب بر اساس خطر اسلام گرایی شکل گرفته است.

بدون دیدگاه