ترجمه مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات

عنوان فارسی: | بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات - مطالعه موردی پخش گسترده عمومی و جنگ با ترور |
عنوان انگلیسی: | The ideological dimension of the Propaganda Model – A case study of public service broadcasting and the War on Terror |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 14 |
سال انتشار : 2007 | فرمت مقاله انگلیسی : PDF |
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده | کد محصول : 5697 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 350.55Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: علوم سیاسی و علوم ارتباطات اجتماعی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: روابط عمومی |
دانشگاه: گروه سیاسی، بین المللی و دانشگاه مطالعات سیاسی، دانشگاه سوری |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
مقدمه
بی بی سی : ضامن منفعت عمومی و داور اخلاقی
فیلتر ایدئولوژیکی در دوره پسا کومنیستی
بررسی فاصله بین مدل تبلیغات و ماهیت خدمات عمومی
دید کلی اماری
تحلیل گران خاورمیانه
مطالعات موردی
جمع بندی
مقدمه
این مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغاتی را بررسی می کند و پوشش خبری به عمل امده از اسلام گرایی و جنگ با تروریسم در پخش گسترده عمومی را تحلیل می کند. تمرکز این تحلیل به ویژه بر بافت ژئوپولتیکی فوق العاده پرتنشی است که جنگ نامتقارن ، تشویش مدنی و تروریسم بین الملل فراگیر ویژگی های ان است. حضور اسلام گرایی و خشونت مذهبی به مثابه عواملی که با سایر منابع خیزش سیاسی و مدنی تعامل دارند حلقه ارتباط بسیاری از این تضادهاست. پیرو فرضیه صریح جنگ تمدن های لویس و هانتیگتون بخش عمده گفتمان سیاسی و رسانه ای غرب بر اساس خطر اسلام گرایی شکل گرفته است.