بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغات - مطالعه موردی پخش گسترده عمومی و جنگ با ترور
عنوان انگلیسی
The ideological dimension of the Propaganda Model – A case study of public service broadcasting and the War on Terror
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2007
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5697
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم سیاسی و علوم ارتباطات اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روابط عمومی
دانشگاه
گروه سیاسی، بین المللی و دانشگاه مطالعات سیاسی، دانشگاه سوری
۰.۰(بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
بی بی سی : ضامن منفعت عمومی و داور اخلاقی
فیلتر ایدئولوژیکی در دوره پسا کومنیستی
بررسی فاصله بین مدل تبلیغات و ماهیت خدمات عمومی
دید کلی اماری
تحلیل گران خاورمیانه
مطالعات موردی
جمع بندی
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
این مقاله بعد ایدئولوژیکی مدل تبلیغاتی را بررسی می کند و پوشش خبری به عمل امده از اسلام گرایی و جنگ با تروریسم در پخش گسترده عمومی را تحلیل می کند. تمرکز این تحلیل به ویژه بر بافت ژئوپولتیکی فوق العاده پرتنشی است که جنگ نامتقارن ، تشویش مدنی و تروریسم بین الملل فراگیر ویژگی های ان است. حضور اسلام گرایی و خشونت مذهبی به مثابه عواملی که با سایر منابع خیزش سیاسی و مدنی تعامل دارند حلقه ارتباط بسیاری از این تضادهاست. پیرو فرضیه صریح جنگ تمدن های لویس و هانتیگتون بخش عمده گفتمان سیاسی و رسانه ای غرب بر اساس خطر اسلام گرایی شکل گرفته است.