ترجمه مقاله شناسایی تحولات در شرکت های کوچک و متوسط در اتریش

عنوان فارسی: | شناسایی تحولات در شرکت های کوچک و متوسط در اتریش – یک تحقیق کیفی |
عنوان انگلیسی: | Identification of changes in small and medium-sized enterprises in Austria – a qualitative r |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 8 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11 |
نشریه : IJMC | فرمت مقاله انگلیسی : PDF |
فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده | کد محصول : 5440 |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 761.04Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت تحول، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک |
مجله: مجله بین المللی مدیریت وضعیت |
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه نشده است |
چکیده
مقدمه
طرح تحقیق
ابزارهای ذکر شده
نتیجه گیری از مصاحبه ها
مفهوم مدیریت تحول برای شرکت های کوچک و متوسط
۱) اهداف و اثرات هدفمند تغییر تعریف شده توسط حامی پروژه
۲) تعریف یک مدیر تحول / راهگشای تحول
۳) شناسایی و دخالت شرکت کنندگان، افراد کلیدی / ذینفعان
۴) منشور پروژه برای حمایت از مدیریت پروژه
۵) اجرای یک نشست برای افتتاح
۶) بسته شدن پروژه
۷) بررسی موفقیت این پروژه
Abstract
The following paper deals with change management in small and medium-sized enterprises. Such enterprises are often neither able to define necessary changes nor to implement changes sustainably. This is caused by missing resources or the tools therefore are not available. Particularly small and medium-sized enterprises suffer from the general pressure of change through the economy. This qualitative research has been done by five interviews in five Austrian companies of different sizes, different industries and different economical situations. The purpose was to get an information about how changes are identified and how these were implemented on a sustainable basis. This paper has the aim to identify how potential change requirements in regards to the strategy, the organisation, the planning of these change requirements, the implementation and the effectiveness of the implementation is done in different companies. The paper comes up with different approaches to identify and implement changes on a sustainable basis. The tools refer to the targeted group of an organisation like individual (person), team (group of people) or organisation (company). As a last deliverable the paper consists of a proposal for a change management concept for small and medium-sized enterprises.
چکیده
در زیر با مقالهای تحت عنوان مدیریت تحول در شرکتهای کوچک و متوسط سروکار داریم. چنین شرکت هایی اغلب نه قادر به تعریف تحولات لازم و نه پیاده سازی تحولات پایدار هستند. این امر توسط منابع از دست رفته یا ابزارها ایجاد میشود، بنابراین در دسترس نیستند. به خصوص شرکت های کوچک و متوسط از فشار زیاد تغییرات اقتصادی رنج می برند. این تحقیق کیفی، توسط پنج مصاحبه در پنج شرکت اتریشی با اندازههای مختلف، صنایع مختلف و موقعیتهای مختلف اقتصادی انجام می شود. هدف، به دست آوردن اطلاعات در مورد چگونگی شناسایی تحولات و چگونگی اجرای پایدار آنها میباشد. این مقاله به منظور شناسایی چگونگی الزامات بالقوه تحول با توجه به استراتژی، سازمان، برنامهریزی نیازهای تحول، پیاده سازی و تاثیر پیاده سازی در شرکت های مختلف انجام می شود. این مقاله با رویکردهای مختلف برای شناسایی و اجرای تحولات در یک اساس و پایهی پایدار خواهد آمد. ابزارهای ارجاع داده شده به گروه مدنظر سازمانی مانند تکی (شخص)، تیمی (گروهی از مردم)، یا سازمانی (شرکتها) هستند. به عنوان آخرین جمله، مقاله عبارت است از پیشنهادی برای مفهوم مدیریت تحول برای شرکت های کوچک و متوسط.