دانلود ترجمه مقاله مقاله استفاده از کنترلر فازی برای سیستم کنترل کشش هیبریدی - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله مقاله استفاده از کنترلر فازی برای سیستم کنترل کشش هیبریدی - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از کنترلر فازی برای سیستم کنترل کشش هیبریدی در خودروهای هیبریدی الکتریکی
عنوان انگلیسی
Use of Fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System in Hybrid Electric Vehicles
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2006
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4525
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مکاترونیک، ساخت و تولید، طراحی سیستم تعلیق، سیستم محرکه خودرو، برق الکترونیک، برق قدرت، برق کنترل و ابزاردقیق
مجله
کنفرانس بین المللی مکاترونیک و اتوماسیون
دانشگاه
موسسه مهندسی خودرو، دانشگاه جیائو تونگ شانگهای، چین
کلمات کلیدی
کنترل فازی، سیستم کنترل کشش هیبریدی، خودروی هیبریدی الکتریکی
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ سیستم کنترل هیبریدی و مدل سازی آن
الف مدل موتور
ب سیستم مدل ترمز هیدرولیکی
ج مدل خودرو
د کنترلر فازی
۳ نتایج شبیه سازی
۴ نتایج تجربی
۵ نتیجه گیری

 

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

In the normal condition, the front wheels follow the control trace of the driver and rear wheels follow the direction of the vehicle .The vehicle will spin and lose the control trace of the driver if the traction force is greater than the friction force. Therefore, a vehicle should maintain an adequate slip ratio of the tires and follow the control trace of the driver. This paper described a fuzzy Controller for Hybrid Traction Control System in Hybrid Electric Vehicles (HEVs) that prevented the spinning of the drive wheels during take-off and acceleration through targeted, brief brake impulses in motor torque. The task is to have the fuzzy supervisory controller generate the electric brake torque, for motor of a HEV. The electric brake torque is treated as reference input regenerative braking torque, for lower level control modules. When these lower level motor controller tracks its reference input, the desired slip ratio, can be reduced. Emergency lane change, tire slip ratio change simulations and experimental results were performed to show the effectiveness of the control.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در شرایط عادی، چرخ های جلو، به دنبال کنترل ردیابی راننده بوده و چرخ های عقب به دنبال جهت وسیله نقلیه می باشد. خودرو، وقتی می خواهد بچرخد، کنترل خود را از دست می دهد، اگر نیروی کششی بیشتر از نیروی اصطکاک باشد، بنابراین یک وسیله نقلیه باید نسبت لغزش کافی از لاستیک حفظ کرده و به دنبال ردیابی کنترل راننده باشد. این مقاله به بررسی کنترل فازی برای سیستم کشش هیبریدی در خودروهای هیبریدی الکتریکی (HEV) پرداخته است که مانع از چرخش چرخ ها در طول برخواستن و شتاب می شود و در نتیجه گشتاور موتور با ترمزهای کوتاه، کنترل می شود. وظیفه ما این است که کنترل نظارت فازی را بر روی گشتاور که از طریق ترمز الکتریکی تولید می شود، داشته بیاشیم، که در یک موتور HEV است. گشتاور ترمز الکتریکی به عنوان ورودی مرجع گشتاور ترمز احیا کننده بوده و برای رسیدن به سطح پایین تراز ماژول های کنترل می باشد. هنگامی که این سطح پایین تر در ورودی کنترل کننده موتور باشد، نسبت لغزش مورد نظر می تواند کاهش یابد. تغییر خط اضطراری و تغییر لغزش تایر به صورت شبیه سازی و نتایج تجربی برای نشان دادن اثر بخشی کنترل، ارائه شده است.

بدون دیدگاه