ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Empathy is the ability to experience and understand what others feel without confusion between oneself and others. Knowing what someone else is feeling plays a fundamental role in interpersonal interactions. In this paper, we articulate evidence from social psychology and cognitive neuroscience, and argue that empathy involves both emotion sharing (bottom-up information processing) and executive control to regulate and modulate this experience (top-down information processing), underpinned by specific and interacting neural systems. Furthermore, awareness of a distinction between the experiences of the self and others constitutes a crucial aspect of empathy. We discuss data from recent behavioral and functional neuroimaging studies with an emphasis on the perception of pain in others, and highlight the role of different neural mechanisms that underpin the experience of empathy, including emotion sharing, perspective taking, and emotion regulation.
همدلی بدین معنا است که بدون اشتباه گرفتن خود و دیگران بتوانیم آنچه را که دیگران احساس می کنند تجربه و درک کنیم. دانستن چیزی که شخصی دیگر احساس می کند نقشی اساسی در تعاملات بین فردی ایفا می کند. ما در این مقاله، شواهدی از روانشناسی اجتماعی و علوم اعصاب شناختی را بیان می کنیم و نشان می دهیم که همدلی هم شامل به اشتراک گذاری هیجان(پردازش اطلاعات پایین به بالا) و هم کنترل اجرایی برای تنظیم و مدیریت این تجربه (پردازش اطلاعات بالا به پایین) است که توسط سیستم های خاص و تعاملی عصبی پشتیبانی می شود. علاوه بر این، آگاهی از تمایز بین تجربیات خود و دیگران، جنبه مهمی از همدلی را تشکیل می دهد. ما با تأکید بر ادراک درد دیگران درباره داده های مطالعات تصویر برداری عصبی رفتاری و کاربردی جدید بحث می کنیم و نقش مکانیزم های عصبی مختلف از جمله به اشتراک گذاری هیجان، دیدگاه گیری و کنترل هیجان را که از تجربه همدلی پشتیبانی می کنند، مشخص می کنیم.