منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله نحوه نوین سازی استراتژی بازاریابی محتوا

ترجمه مقاله نحوه نوین سازی استراتژی بازاریابی محتوا
قیمت خرید این محصول
۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نحوه نوین سازی استراتژی بازاریابی محتوا
عنوان انگلیسی
How to Modernize Your Content Marketing Strategy
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2014
نشریه
Truenorthcustom
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
103
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت صنعتی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
رشد بازاریابی محتوا
فناوری مدرن: تجزیه و تحلیل هدف، بازار و سنجش با دقت
تکنیک‌های مدرن: کانال‌های متعدد تحویل
موضوعات مدرن: امروز مردم می خواهند چه چیزی را در مورد مراقبت‌های بهداشتی بدانند؟
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
CONTENT MARKETING ON THE RISE

While content marketing has been prevalent for years in retail, finance, and other business-to-consumer sectors, healthcare marketers are just beginning to adopt this contemporary alternative to traditional advertising. In fact, the Content Marketing Institute found that 43 percent of healthcare marketers increased their content marketing budget in 2012, versus 54 percent of industries overall. Similarly, health care spends 23 percent of its marketing budgets on content, while other marketers spend 31 percent. Along with limited time and resources to develop content, the challenge of remaining HIPAA compliant continues to hamstring healthcare marketers. To help modernize your approach and maximize your investment in content marketing, True North Custom takes a look at three proven techniques.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
رشد بازاریابی محتوا
از آنجا که سالهاست که شاهد رشد و گسترش بازاریابی محتوا در زمینه خرده فروشی، مالی و سایر بخش‌های واحد تجاری با مشتری هستیم، بازاریاب‎های مراقبت های بهداشتی به تازگی سعی می کنند که از این گزینه جدید به جای تبلیغات سنتی استفاده نمایند. در حقیقت، موسسه بازاریابی محتوا دریافت که 43 درصد از بازاریاب های مراقبت های بهداشتی، بودجه بازاریابی محتوای خود را در مقابل 54 درصد کل صنایع، در سال 2012 افزایش داده اند. به طور مشابه، مراقبت های بهداشتی، 23 درصد از بودجه های بازاریابی خود را روی محتوا خرج کرده است و سایر بازاریاب ها، 31 درصد از بودجه خود را صرف این مسئله کرده اند. در کنار محدودیت منابع و زمان توسعه محتوا، چالش حفظ HIPAA سازگار نیز به شکلی دیگر، مانع رشد بازاریاب های مراقبت بهداشتی شده است.
True North Custom برای کمک به نوین سازی روش و رویکرد و به حداکثر رساندن سرمایه در زمینه بازاریابی محتوا، سه تکنیک اثبات شده را در نظر گرفته است.

بدون دیدگاه