مدل کسب و کار چیست؟
آغاز فرآیند
محدود کردن انتخاب ها
الگوی توسعه مدل کسب وکار
ایجاد مدل های کسب و کار جدید با تغییر یک متغیر
بررسی نیازهای مشتریان جدید
بررسی گزینه های پیشنهادی در عمق بیشتر
کاربرد شایستگی های اصلی برای ایجاد کسب و کار جدید در اینفینوم
اهداف مشارکتی و مرزهای آزمایش مدل کسب و کار
تغییر موقعیت
سخن آخر
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
They invest heavily in product development so they can produce new and better offerings. They develop deep consumer insights in order to offer new and better ways to satisfy customers’ needs. They concentrate on strategy formulation to grow by acquisition or by moving into new or adjacent markets. Each of these paths usually involves devoting considerable time and resources to developing a corresponding organizational competency. For example, to build product capability, companies typically invest in in-house research and development departments and/or technology-sourcing expertise. Establishing customer insight capability often requires creating in-house market research units and implementing robust feedback links between the sales force and the developers of product or service lines. And creating a strategy capability generally involves setting up dedicated corporate strategy units and merger and acquisition groups or engaging consultants.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
بررسی سیستماتیک رویکردهای جایگزین برای ارزش آفرینی می تواند به شرکت ها اجازه دهد تا فرصت های جدیدی برای رشد پیدا کنند.
سنت سازمانی رشد را از طریق یک روش یا بیشتر از سه روش دنبال می کند:
• آنها به شدت روی رشد محصول سرمایه گذاری می کنند، تا بتوانند پیشنهاداتی جدید و بهتر ارائه کنند.
• آنها بینش های عمیق مشتری را برای پیشنهاد راه های جدید و بهتر توسعه می دهند تا نیازهای مشتریان را برآورده کنند.
• آنها بر فرمولاسیون استراتژی تمرکز می کنند تا با اکتساب یا حرکت به سوی بازارهای جدید یا همجوار رشد کنند.
هر کدام از این مسیرها برای توسعه صلاحیت سازمانی مشابه زمان و منابع زیادی می برند. برای مثال، برای ایجاد قابلیت محصول، شرکت ها معمولاً بر پژوهش های داخلی و توسعه دپارتمان ها و/یا تخصص منبع یابی تکنولوژی سرمایه گذاری می کنند. تأیید قابلیت بینش مشتری غالباً به ایجاد واحدهای پژوهشی بازارهای داخلی و اجرای اتصالات قوی میان قدرت فروش و توسعه دهندگان محصول یا خطوط خدمات نیاز دارند. و ایجاد یک قابلیت استراتژی عموماً شامل تنظیم واحدهای استراتژی شرکتی اختصاصی و ادغام و گروه های اکتساب یا مشارکت مشاوران می شود.