تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رشد مارک های برچسب خصوصی – نشریه AMA

عنوان فارسی: رشد مارک های برچسب خصوصی: آیا پدیده ای جهانی است؟
عنوان انگلیسی: The Growth of Private Label Brands: A Worldwide Phenomenon?
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 32
سال انتشار : 2015 نشریه : AMA
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8062 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.19Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، بازاریابی بین الملل، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله: مجله بازاریابی بین المللی - Journal of International Marketing
کلمات کلیدی: مارک های برچسب خصوصی، برندهای فروشگاهی، رقابت برند، عوامل کشوری، ساختار بازار
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مروری بر مطالعات و فرضیات

روش

تعاریف متغیر

تشریح داده ها

مدل تجربی و شیوه های تخمین

نتایج

تحلیل اصلی

تحلیل های تکمیلی

تشریح مطالب

مفاهیم تئوریک

مفاهیم مدیریتی

محدودیت ها و راهنمایی های تحقیق آینده

نکات نتیجه گیری

پیوست الف: بیاناتی نمونه از مصاحبه های کیفی

پیوست ب: توابع احتمال 1 و 2

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

In many countries, the growth of private label brands (PLBs) is negatively affecting manufacturer brands’ shares, though PLBs have yet to take hold in other markets. Numerous studies have identified factors leading to the success of PLBs in product categories, and yet little empirical research has investigated the factors underlying the variability of PLB shares across countries. This research examines country-level market structure factors—retail distribution structure, retailer typology, and logistic structure—to understand the differential success of PLBs across countries. The results indicate that these factors help explain the dispersion pattern of PLB penetration across 46 countries and that the distribution structure has the largest effect on PLB share, followed by the logistic structure and retailer typology in particular global discounters. The findings can enable manufacturer brand managers to better foresee whether specific countries represent fertile ground for internationalizing their brands or, contrarily, constitute bastions for brand manufacturers to protect their brands’ shares. The results also provide insights about the time frame over which PLB share development may pose a threat in different markets.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در بسیاری از کشورها، رشد مارک های برچسب خصوصی (PLB) تحت تأثیر منفی سهام برندهای تولیدکننده است، هرچند PLBها هم چنان باید در بازارهای دیگر حضور داشته باشند. مطالعات متعددی، عواملی را که به موفقیت PLBها در دسته های محصولاتی منتج می شوند، شناسایی کرده اند و در عین حال، تحقیقات تجربی محدودی به تحقیق در مورد عوامل تضمین کننده تغییرپذیری سهام PLB در کشورها پرداخته اند. این تحقیق، به بررسی عوامل ساختاری بازار کشوری-ساختار توزیع خرده فروشی، نوع شناسی خرده فروشان و ساختار حمل و نقل (لاجستیک)- می پردازد تا برتری PLBها در کشورها درک گردد. نتایج نشان از این دارند که این عوامل به تشریح الگوی پراکندگی نفوذ PLB در 46 کشور و این که ساختار توزیع بیشترین تأثیر را بر سهام PLB و در نتیجه ساختار حمل و نقل و نوع شناسی خرده فروشان در ارزان فروشان خاص جهانی دارد، کمک می کند. این یافته ها می توانند به مدیران برندهای تولیدی این توانایی را بدهند که بهتر پیش بینی نمایند که آیا کشورهای خاص برای بین المللی کردن برندهای خود زمینه نامساعدی دارند یا این که بالعکس، به تولیدکنندگان برند کمک هایی را ارائه می کنند تا از سهام برندهای خود محافظت کنند. این نتایج هم چنین بینشی در مورد محدوده زمانی که در آن افزایش سهام PLB ممکن است تهدیدی را در بازارهای مختلف ایجاد کند، ارائه می دهند.