تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف
عنوان انگلیسی: Facing a Trend of Brand Logo Simplicity: The Impact of Brand Logo Design on Consumption
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 29 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 23 (4 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2019 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
پایگاه : اسکوپوس نوع ارائه مقاله : ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 4.249 در سال 2019 شاخص H_index مجله : 100 در سال 2020
شاخص SJR مجله : 1.140 در سال 2019 شناسه ISSN مجله : 0950-3293
شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q2 در سال 2019 کد محصول : 10466
محتوای فایل : zip حجم فایل : 4.75Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله: کیفیت و ترجیحات غذایی - Food Quality and Preference
دانشگاه: دانشگاه ماستریخت، گروه بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین، هلند
کلمات کلیدی: لوگوی برند، طرح ساده، مصرف، روان‌بودن پردازش، وجهه یا اعتبار، مصرف مواد غذایی
کلمات کلیدی انگلیسی: Brand logo - Simple design - Consumption - Processing fluency - Prestige - Food intake
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر : ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2018.06.009
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. چارچوب نظری و فرضیات

3. مطالعه 1

3.1. روش

3.2. نتایج

4. مطالعه 2

4.1. روش

4.2. نتایج

5. بحث کلی

5.1. نقش آفرینی های نظری و عملی

5.2. تحقیقات آتی

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Research has shown that the experience of fluency influences buying intentions of food products, but no study has examined how brand logos transferring a feeling of fluency might impact actual food intake. In two experiments, we assess how exposure to simple versus complex brand logos impacts food consumption. Study 1 shows that individuals consume more from a product which features a simple, flat logo compared to a product that features a complex, non-flat logo. Study 2 depicts the nature of the product as an important moderator in this effect: while for non-prestigious products simple brand logos increase consumption, the opposite occurs for prestigious food products. Overall, while the tenet of the findings is consistent with earlier work on fluency effects within the food domain, this research provides evidence that brand logo design has the potential to impact actual food intake.

نمونه متن ترجمه

چکیده

تحقیقات نشان داده که تجربه روان‌بودن بر قصد خرید مواد غذایی تاثیرگذار بوده اما هیچ مطالعه ای به بررسی نحوه تاثیرگذاری انتقال حس روان‌بودن توسط لوگوی برند بر مصرف واقعی مواد غذایی نپرداخته است. در دو آزمایش، ما به ارزیابی نحوه مواجهه با تاثیر لوگوی برند ساده در برابر پیچیده بر مصرف مواد غذایی پرداختیم. مطالعه 1 نشان می دهد که افراد محصولی با لوگوی ساده و مسطح را بیشتر از محصولی با لوگوی پیچیده غیرمسطح مصرف می کنند. مطالعه 2 ماهیت کالا را به عنوان یک تعدیل کننده مهم در این اثر به تصویر می کشد: در حالی که برای محصولات غیرمعتبر لوگوی برند ساده باعث افزایش مصرف می گردد، برای محصولات غذایی معتبر عکس این حالت رخ می دهد. به طور کلی، در حالی که اصل یافته ها با مطالعه قبلی درباره اثرات روان‌بودن در حوزه مواد غذایی همخوانی دارد، این تحقیق شواهدی ارائه می نماید دال بر اینکه طرح لوگوی برند از پتانسیل تاثیرگذاری بر مصرف مواد غذایی برخوردار است.