تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله شناسایی و بهره برداری از روابط متقابل بین توانایی های فنی و بازاریابی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: شناسایی و بهره برداری از روابط متقابل بین توانایی های فنی و بازاریابی
عنوان انگلیسی: Identifying and Exploiting the Inter relationships between Technological and Marketing Capabilities
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 25 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 42
سال انتشار : 2008 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 8194 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.22Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، استراتژی های توسعه صنعتی و سیاستهای تحقیق و توسعه
مجله: برنامه ریزی دوربرد - Long Range Planning
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

مقدمه توانایی های فنی ، بازاریابی و مکمل به عنوان منابع مزیت رقابتی یک شرکت

روش های موجود برای اندازه گیری توانایی های فنی و بازاریابی

یک روش جدید برای اندازه گیری توانایی های فنی و بازاریابی مرکزی

کاربرد روش ارائه پیشنهاد شده برای مورد شرکت گورنج

شناسایی و ارزیابی توانایی های فنی مرکزی شرکت گورنج

مفاهیمی برای استراتژی شرکت گورنج

بحث

مفاهیم مدیریتی

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

This paper deals with a fundamental challenge for decision makers e how to identify which firm capabilities to develop and which ones are no longer important in order to gain and sustain a competitive advantage. We propose an approach that measures technological and marketing capabilities in an integrated fashion, identifies core capabilities, explores their interrelationships and provides guidance for a dynamic technological and marketing strategy. The proposed methodology is illustrated by and applied to the case of Gorenje, a European manufacturer of household appliances, which faces the challenge of reconfiguring its existing capabilities to (re)gain a competitive advantage. The case study identifies two capabilities that integrate research and development with marketing and thereby create additional value. We show how to identify the integrative capabilities and how this integration takes place in Gorenje, while suggesting that Gorenje’s strategy should be based on the co-ordinated development of the key core capabilities we identified.

نمونه متن ترجمه

این مقاله با یک چالش بنیادین در مورد تصمیم گیرندگان برخورد می نماید ( چگونه شناسایی نماییم که کدامیک از توانایی های شرکت به منظور بهره برداری , و ایجاد یک مزیت رقابتی برای توسعه مهم هستند و کدامیک اهمیت ندارند . ما روشی را پیشنهاد می نماییم که توانایی های فنی و بازاریابی را به شکل یکپارچه ای اندازه گیری می نماید ، توانایی های مرکزی را شناسایی می نماید ، روابط متقابل آنها را کشف می نماید و برای یک استراتژی فنی و بازاریابی دینامیک ( پویا ) ، استراتژی فراهم می نماید . روش پیشنهاد شده شرح داده شده و برای موضوع مورد بررسی شرکت گورنج ( Gorenje ) بکار گیری می شود که یک تولید کننده وسایل خانگی است ، که با چالش پیکربندی توانایی های موجود آن برای بهره برداری

( بهره برداری مجدد ) از یک مزیت رقابتی مواجه می شود . موضوع مورد بررسی ، دو توانایی را شناسایی می نماید که تحقیق و توسعه را با بازاریابی یکپارچه می نماید و بوسیله آن ارزش اضافی ایجاد می نماید . ما نشان می دهیم که چگونه توانایی های یکپارچه را شناسایی می نماییم و چگونه این یکپارچگی در موضوع مورد بررسی شرکت گورنج رخ می دهد ، در حالی که این نظریه را ارائه می نماید که استراتژی شرکت گورنج می بایستی بر اساس توسعه هماهنگ توانایی های هسته مرکزی باشد که ما شناسایی نموده ایم .