ترجمه مقاله جهت بندی کارآفرینی و شدت صادرات - نشریه الزویر

ترجمه مقاله جهت بندی کارآفرینی و شدت صادرات - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
جهت بندی کارآفرینی و شدت صادرات: بررسی فعل و انفعالات یادگیری و نوآوری سازمانی
عنوان انگلیسی
Entrepreneurial orientation and export intensity: Examining the interplay of organizational learning and innovation
صفحات مقاله فارسی
22
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5808
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، کارآفرینی، مدیریت کسب و کار و مدیریت بازاریابی و صادرات
مجله
بررسی کسب و کار بین المللی - International Business Review
دانشگاه
دانشگاه والنسیا، گروه مدیریت، اسپانیا
کلمات کلیدی
جهت‌بندی کارآفرینی، شدت صادرات، نوآوری، قابلیت یادگیری سازمانی
فهرست مطالب
چکیده
1. پیشگفتار
2. فرضیه‌ها و پیش‌زمینه‌ی مفهومی
3. روش
3.1. نمونه و جمع‌آوری داده
3.2. معیارها
3.2.1. جهت‌بندی کارآفرینی
3.2.2. قابلیت یادگیری سازمانی
3.2.3. عملکرد نوآوری
3.2.4. شدت صادرات
3.2.5. متغییرهای کنترل
3.3. تجزیه و تحلیل‌ها
3.4. ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس‌های سنجش
4. نتایج
5. بحث
5.1. مفاهیم ضمنی برای متخصصان (شاغلان)
5.2. محدودیت‌ها و جهات تحقیقاتی آینده
ضمیمه‌ی A. معیارهای متغییرهای واسطه
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Nowadays how to be a successful exporter has reach great importance. Some studies on the entrepreneurial orientation literature highlights the attitude of the manager to make risky strategies such as strategies toward exports. But might the CEO’s attitude toward entrepreneurship be sufficient to achieve greater SMEs export performance? Through an analysis of a database of Spanish and Italian SMEs, we find that entrepreneurial orientation is a managerial attitude that enhances exports when managers also make efforts in organizational learning and innovation. Being entrepreneurially oriented is important, butit might not be sufficient for increasing export performance ifthe company is not able to learn and to innovate.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

امروزه، چگونگی تبدیل شدن به یک صادر کننده‌ی موفق، اهمیت بسیاری پیدا کرد است. برخی مطالعات مربوط به نوشتجات جهت‌بندی کارآفرینی ، نگرش مدیر برای اتخاذ استراتژی‌های پر ریسک، مانند استراتژی‌های در جهت صادرات را مطرح می‌کنند. اما آیا ممکن است نگرش مدیرعامل نسبت به کارآفرینی، برای دستیابی به عملکرد بهتر صادرات SMEs کافی باشد؟ از طریق تجزیه و تحلیل یک پایگاه داده‌ی SMEs اسپانیایی و ایتالیایی، ما کشف می‌کنیم که جهت‌بندی کارآفرینی، یک نگرش مدیریتی است که صادرات را هنگامی که مدیران برای یادگیری و نوآوری سازمانی تلاش می‌کنند افزایش می‌دهد. جهت‌بندی در زمینه‌ی کارآفرینی، مهم است اما آن ممکن است برای افزایش عملکرد صادرات کافی نباشد در شرکت قادر به یادگیری و نوآوری نباشد.


بدون دیدگاه