ترجمه مقاله بررسی اثرات توانمندسازی کارکنان کارتیمی و آموزش کارکنان در رضایت شغلی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | بررسی اثرات توانمندسازی کارکنان کارتیمی و آموزش کارکنان در رضایت شغلی |
عنوان انگلیسی: | Examining the Effects of Employee Empowerment, teamwork, and Employee Training on Job Satisfaction |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 15 |
سال انتشار : 2016 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 7788 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 864.37Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار و مدیریت دانش |
مجله: علوم اجتماعی و رفتاری - Social and Behavioral Sciences |
دانشگاه: دانشکده کسب و کار و مدیریت، مالزی |
کلمات کلیدی: توانمندسازی کارکنان، آموزش کارکنان، بخش آموزش عالی، رضایت شغلی، کارتیمی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
چکیده
مقدمه
ادبیات و پیشینه پژوهش
رضایت شغلی
توانمندسازی کارمند
کارتیمی
آموزش کارمندان
روششناسی
تحلیل نتایج
بحث و نتیجهگیری
Abstract
Building job satisfaction is undoubtedly one of the objectives for any organization. This study is designed to test the effects of employee empowerment, teamwork, and employee training on job satisfaction in higher education sector. The data were collected from 242 employees of public universities in northern Malaysia using an online survey. The collected data were analysed using structural equation modelling on AMOS. The findings indicated that employee empowerment has a significant positive effect on job satisfaction. It was also found that teamwork has a significant positive effect on job satisfaction. Finally, the findings revealed that employee training has a significant positive effect on job satisfaction.
چکیده
ایجاد رضایت شغلی بدون شک یکی از اهداف هر سازمان به شمار میرود. این پژوهش بهمنظور بررسی اثرات توانمندسازی، کارتیمی و آموزش کارمندان روی رضایت شغلی در بخش تحصیلات عالی میباشد. دادهها از میان 242 کارمندان دانشگاههای دولتی در شمال مالزی از طریق پرسشنامه آنلاین میباشد. دادههای جمعآوری از طریق معادلات ساختاری از طریق برنامه آماری AMOS موردبررسی و تحلیل قرار گرفتند. نتایج حاکی از این بود توانمندسازی کارکنان دارای اثر مثبتی روی رضایت مشتری میباشد. همچنین مشاهده شد کارتیمی دارای اثر مثبتی روی رضایت شغلی میباشد. درنهایت، یافته حاکی از این بود که آموزش کارکنان دارای اثر مثبتی روی رضایت شغلی میباشند.