ترجمه مقاله معیارهای شرکت UN GAS جهت رسیدگی به خستگی با تناوب بالا در توربین HP AVON

ترجمه مقاله معیارهای شرکت UN GAS جهت رسیدگی به خستگی با تناوب بالا در توربین HP AVON
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
معیارهای بکار رفته در شرکت UN GAS جهت رسیدگی به خستگی با تناوب بالا در توربین HP AVON
عنوان انگلیسی
Measures Employed At Union Gas To Address High Cycle Fatigue In The Avon Hp Turbine
صفحات مقاله فارسی
32
صفحات مقاله انگلیسی
38
سال انتشار
0
نشریه
IAGT
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
5913
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک
گرایش های مرتبط با این مقاله
تبدیل انرژی، مکانیک سیالات، ساخت و تولید و طراحی کاربردی
مجله
کاربردهای صنعتی کمیته توربین گاز
دانشگاه
انتاریو، کانادا
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه
اطلاعات عمومی سرویس عملیاتی
ساعات کار فعلی و تعداد دفعات اولیه
3.تاریخچه تعمیر توربین HP
4.معیارهای بکارگرفته شده در شرکت Union Gas جهت کنترل علل ریشه‌ای خستگی با تناوب بالا
ارتقای کیفیت سوخت
مشعل‌های چرخشی MOD 5000
کنترل‌های سوخت
تعویض شیر تنظیم کننده
نصب CP103
5.نتایج پروژه ارتقای AVON
آماده سازی سوخت
بازرسی‌های کلاهک داغ
6.نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Union Gas has operated four AVON powered compressor units since the early 1970’s. These units have experienced a series of GG failures and near misses over their service history, culminating in two major failures on a single GG in 2003. Both the 2003 GG failures had occurred in less than 500 operating hours since overhaul. Virtually all failures and near misses since the 1970’s were attributed to High Cycle Fatigue (HCF) in the HP Turbine, induced by poor fuel quality. To address this problem, Union Gas undertook a program, in 2004, to upgrade the fuel conditioning system, on-skid fuel gas piping, Fuel Control Valve and PLC based fuel control systems. In addition to these upgrades, Union Gas has also installed Rolls Royce Mod 5000 (Swirler Burners) on two 1535-161G AVON engines and has actively pursued the use of high temperature microphones, installed in boroscope ports, as a means of detecting the combustion disturbances suspected of causing HCF. This paper details Union’s fuel system upgrade program, Union’s operating experience with the swirler burner mod, and data/conclusions regarding the use of high temperature microphones as a method of detecting combustion disturbances.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
شرکت Union Gas از اوایل دهه 1970 چهار دستگاه کمپرسور با موتور AVON را راه اندازی کرده است. این دستگاه‌ها در طی تاریخچه بهره برداری دچار یک سری از خرابی‌های GG و خطاهای نزدیک شده‌اند که در دو خرابی اصلی در یک GG در سال 2003 به اوج خود رسیدند. هر دوی این خرابی‌های 2003 GG در کمتر از 500 ساعت فعالیت از زمان پیاده سازی رخ داده‌اند. عملاً کلیه خرابی و خطاهای نزدیک از دهه 1970 به سبب خستگی با تناوب بالا (HCF) در توربین HP بوده که ناشی از کیفیت ضعیف سوخت بوده است. برای رسیدگی به این مشکل، شرکت Union Gas برنامه‌ای در سال 2004 اجرا کرد تا سیستم آماده سازی سوخت و لوله کشی روپایه گاز سوخت، شیر کنترل سوخت و سیستم‌های برپایه PLC را ارتقا دهد. علاوه براینها، این شرکت هم چنین دستگاه Rolls Royce Mod 5000 (مشعل‌های چرخشی) را روی دو موتور 1535-161G AVON نصب و بطور فعال استفاده از میکروفون‌های با دمای بالا را که در پورت‌های بروسکوپ به عنوان وسیله‌ای برای تشخیص اختلالات انفجار مشکوک به سبب خستگی با تناوب بالا نصب شده بودند پیگیری کرده است. این مقاله به تفصیل برنامه ارتقای سیستم سوخت این شرکت، تجربه کار شرکت با مشعل چرخشی mod و داده‌ها یا نتیجه گیری‌های مرتبط با استفاده از میکروفون‌های با دمای بالا به عنوان روشی برای تشخیص اختلالات انفجار را شرح خواهد داد.

بدون دیدگاه