ترجمه مقاله شارژ هوشمند خودرو و عملیات اتصال خودرو به شبکه – نشریه تیلور و فرانسیس

عنوان فارسی: | شارژ هوشمند خودرو و عملیات اتصال خودرو به شبکه |
عنوان انگلیسی: | Electric vehicle smart charging and vehicle-to-grid operation |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 21 |
سال انتشار : 2013 | نشریه : تیلور و فرانسیس - Taylor & Francis |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 6654 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 4.47Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی انرژی، مهندسی مکانیک و مهندسی برق |
گرایش های مرتبط با این مقاله: انرژی های تجدیدپذیر، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، مکانیک خودرو، سیستم محرکه خودرو و برق قدرت |
مجله: مجله بین المللی سیستم های موازی و و توزیع شده |
دانشگاه: گروه مکانیک و مهندسی هوافضا، آمریکا |
کلمات کلیدی: برنامه¬ریزی شارژ، EV، شبکه هوشمند، V2G |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر: ترجمه شده است |
مقدمه
بازنگری در مقالات
شناسایی فرکانس رادیویی (RFID)
برنامه ریزی شارژ
اتصال خودرو به شبکه
ساختار سیستم
نگاه کلی
نرم افزار پرتال خودرو الکتریکی
میان افزار تجمیع پارکینگ
برنامه ریزی شارژ مجتمِع
نگاه کلی
توصیف الگوریتم
برنامه ریزی شارژ
عملیات V2G
نتایج
نگاه کلی
چیدمان شبیه سازی
برنامه ریزی شارژ
سود V2G
نتیجه گیری
Electric vehicle (EV) charging must be optimised for grid load while guaranteeing that drivers’ schedules and range requirements are met. A system encompassing EV owner input via a mobile application, an aggregation middleware, a charge scheduling and vehicle-to-grid (V2G) operation algorithm and a radio-frequency identification reader is proposed. The algorithm’s parameters and effectiveness are presented and discussed using simulation results. Simulation results show the algorithm to effectively optimise charging and V2G operation for a given electricity price curve. The proposed system is shown to alleviate grid load during peak hours, take advantage of off-peak charging benefits and generate revenue for the parking garage operator.
شارژ خودرو الکتریکی (EV) باید در یک شبکه بار، بهینه شود و در عین حال برنامه های راننده گان و مسائل مورد نیاز تضمین شود. سیستم از طریق شبکه موبایل با راننده در ارتباط است. یک میان افزار تجمیع، یک برنامه شارژ و یک الگوریتم عملیات اتصال خودرو به شبکه V2G و یک خواننده آشکارساز فرکانس رادیویی پیشنهاد شده اند. پارامتر های الگوریتم و بازده ها با استفاده از نتایج شبیه سازی ارائه و مورد بحث قرار گرفته اند. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که الگوریتم به اندازه زیادی شارژ و عملیات V2G را بر اساس یک منحنی قیمت معین بهینه می کند. سیستم پیشنهادشده نشان داده شده است که بار شبکه در ساعات اوج مصرف، سبک می شود و از زمان های غیر از اوج مصرف استفاده می کند و سود مناسبی برای عامل گاراژ پارک فراهم می کند.