منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله پژوهش آموزشی در قرن بیست و یکم

ترجمه مقاله پژوهش آموزشی در قرن بیست و یکم
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پژوهش آموزشی در قرن بیست و یکم: چالش ها و فرصت هایی برای اثربخشی علمی
عنوان انگلیسی
Educational research in the 21st century: challenges and opportunities for scientific effectiveness
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
شناسه ISSN مجله
2386-4303
کد محصول
10028
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه نشده است ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم تربیتی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی
مجله
مجله بین المللی تحقیقات آموزشی و نوآوری - International Journal of Educational Research and Innovation
دانشگاه
دانشگاه متروپولیتن
کلمات کلیدی
پژوهش آموزشی، چالش ها، فرصت ها، آموزش، یادگیری، اثربخشی علمی
کلمات کلیدی انگلیسی
Educational research - challenges - opportunities - education - learning - scientific effectiveness
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱. مقدمه
پژوهش آموزشی
2. توسعه
زمینه پژوهش آموزشی
هدف پژوهش آموزشی
ویژگی متمایز پژوهش آموزشی
استراتژی های پژوهش آموزشی
چالش های اثربخشی
فرصت هایی برای اثربخشی علمی
3. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
ABSTRACT

Through decades, educational research has been the subject of much debate over what should be the purpose in the development of scientific knowledge in the field of education. The purpose of this paper is to present a historical background on the discipline of educational research: approaches, goals and strategies for research in the area of education. Similarly, the challenges and opportunities of educational research are presented. The challenges of educational research are identified in the following areas: the political nature of education; the problem of definition of educational research as a science and the dislocation between educational research and practice of education. Opportunities can be placed in the context of the following areas: consensus on the knowledge of education leading to a paradigm towards alignment, the utility of knowledge in the practice of the profession to establish their scientific effectiveness and research of education policies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در طول دهه های اخیر، تحقیقات آموزشی موضوع بحث های زیادی در مورد هدف توسعه دانش علمی در زمینه آموزش بوده است. هدف این مقاله ارائه یک سابقه تاریخی در رشته پژوهش آموزشی است: رویکردها، اهداف و استراتژی ها برای تحقیق در حوزه آموزش. چالش ها و فرصت های تحقیقات آموزشی نیز به طور مشابه ارائه شده است. چالش های تحقیقات آموزشی در حوزه های زیر شناسایی شده اند: ماهیت سیاسی آموزش؛ مشکل تعریف تحقیق آموزشی به عنوان یک علم و جابجایی بین تحقیق آموزشی و شیوه ی آموزش. فرصت ها را می توان در زمینه های زیر جای داد: توافق بر دانشِ آموزش که منجر به یک نمونه (یا پارادایم) در جهت هم ترازی می شود، کاربرد دانش در شیوه های این کار به منظور ایجاد اثربخشی علمی و تحقیق در مورد سیاست های آموزشی.

بدون دیدگاه