ترجمه مقاله اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | اهمیت اقتصادی و بازاریابی محصولات غذایی داخلی در سیاست تجاری زنجیره خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان |
عنوان انگلیسی: | The economic and marketing importance of local food products in the business policy of a Hungarian food retail chain |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 |
سال انتشار : 2013 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 5858 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.00Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و کشاورزی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت بازاریابی و صادرات، بازاریابی محصولات کشاورزی و اقتصاد کشاورزی |
مجله: اولین کنگره جهانی اجرایی و علوم سیاسی |
دانشگاه: دانشگاه کاروینوس بوداپست، گروه اقتصاد غذایی |
کلمات کلیدی: محصولات غذایی داخلی، تبلیغ فروش، بازاریابی، تجارت |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر : ترجمه شده است |
چکیده
1- مقدمه
2-روش
3- نتایج و تشریح مطالب
Abstract
Local products, made by conventional procedures and with traditional flavouring, are increasingly preferred by consumers. Due to their nutritional-physiological advantages and peculiarity these products could achieve significant competition advantage for the national food trade. The aim of our study is to explore how local food product manufacturers are embraced and promoted in the trading policy of one of the largest Hungarian food retailer chains.
چکیده
محصولات داخلی که با شیوه های مرسوم و با طعم دهنده های سنتی درست می شوند، روز به روز بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرند. به دلیل مزایای اغذیه ای-روانی و نیز خاص بودن آنها، این محصولات می توانند مزیت رقابتی قابل ملاحظه ای را برای بازار محصولات غذایی کشور فراهم آورند. هدف این مطالعه، بررسی این امر است که چگونه تولیدکنندگان محصول غذایی داخلی، در سیاست تجاری یکی از بزرگترین زنجیره های خرده فروشی محصولات غذایی مجارستان، جای گرفته و ترویج می شوند.