منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

دانلود ترجمه مقاله داده کاوی توزیع شده تجارت الکترونیکی بر پایه SOAP و آنتولوژی

دانلود ترجمه مقاله داده کاوی توزیع شده تجارت الکترونیکی بر پایه SOAP و آنتولوژی
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدل پیشنهادی برای داده کاوی توزیع شده تجارت الکترونیکی بر پایه SOAP و آنتولوژی
عنوان انگلیسی
Proposed Model for E-commerce Distributed Data Mining based on SOAP and Ontology
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2011
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
کد محصول
4638
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر و مدیریت، مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیکی، مدیریت سیستمهای اطلاعات و امنیت اطلاعات
مجله
کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، سیستم های اطلاعات سازمانی و دولت الکترونیکی
دانشگاه
گروه فناوری اطلاعات و کامپیوتر، دانشکده مخابرات و اطلاعات، ریاض، عربستان سعودی
کلمات کلیدی
تجارت الکترونیکی، داده کاوی توزیع شده، آنتولوژی (هستی شناسی)، SOAP ،PPDM
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ ساختار مدل پیشنهادی ECDDM
۱ ۲ ساختار کلی مدل پیشنهادی
۲ ۲ اجزای معماری سمت رقیب توزیع شده
۳ ۲ اجزای معماری سمت کاربر
۳ نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

Several important issues need to be addressed to design the ECDDM Model. The first one is the distributed nature and semantically disparate e-commerce customer data. Several approaches have been implemented for distributed data mining (DDM) [1]. One of these approaches is moving all distributed customer data into a central location and then performing mining tasks on the integrated data. Another approach is to perform mining tasks on each set of distributed customer data (for each location) to build local models. Then, local models will be moved to a central location and combined as a global.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
برای طراحی مدل ECDDM، مسائل مهم مختلفی بایستی بررسی گردد. اولین مسئله، طبیعت توزیع شده و داده های مشتری تجارت الکترونیکی مجزا از لحاظ معنایی و سمنتیک می باشد. برای داده کاوی توزیع شده (DDM)، شیوه های مختلفی پیاده شده است. یکی از این شیوه هاانتقال کلیه داده های مشتری توزیع شده به مکان مرکزی و سپس اجرای وظایف داده کاوی روی داده های یکپارچه می باشد. شیوه دیگر اجرای وظایف داده کاوی روی هر مجموعه از داده های مشتری توزیع شده (برای هر مکان) جهت ساخت مدلهای محلی می باشد. سپس مدلهای محلی به مکان مرکزی انتقال داده شده و به عنوان مدل کلی باهم ترکیب می شوند.

بدون دیدگاه