تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله اثرات قابلیت‌های پویا روی قیمت‌گذاری ارزش محور و عملکرد صادرات – نشریه امرالد

عنوان فارسی: اثرات قابلیت‌های پویا روی قیمت‌گذاری ارزش - محور و عملکرد صادرات
عنوان انگلیسی: THE EFFECTS OF DYNAMIC CAPABILITIES ON VALUE-BASED PRICING AND EXPORT PERFORMANCE
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 21 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 18
سال انتشار : 2015 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 5812 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 581.05Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، بازاریابی بین المللی، مدیریت بازاریابی و صادرات، مدیریت بازرگانی، اقتصاد پولی و اقتصاد مالی
مجله: کارآفرینی در بازاریابی بین المللی - Entrepreneurship in International Marketing
کلمات کلیدی: ظرفیت‌های پویا، قیمت‌گذاری ارزش-محور، عملکرد صادرات، بازاریابی بین‌المللی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیشگفتار

مرور نوشتجات و توسعه‌ی فرضیات

مدل مفهومی

قابلیت‌های (ظرفیت‌های) پویا

قیمت‌گذاری ارزش-محور

عملکرد صادرات

متدلوژی

جمع‌آوری داده‌ها و توصیف نمونه

یافته‌ها

ارزیابی مدل سنجش

ارزیابی مدل ساختاری

بحث و نتیجه‌گیری

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

In this study, we examine the influence of different components of dynamic capabilities on value-based pricing and export performance. We develop a research model investigating the three component factors of dynamic capabilities, that is, adaptive capability, absorptive capability, and innovative capability, and their respective influence on value-based pricing and export performance. Furthermore, we hypothesize a relationship between value-based pricing and export performance. Building upon a sample of 172 Austrian CEOs and marketing managers, we test our hypotheses through structural equation modeling using partial least squares. The results reveal that a firm’s adaptive capability and innovative capability both positively influence value-based pricing. Furthermore, our results show that adaptive capability has a positive influence on export performance. The relationship between value-based pricing and export performance could not be supported. Hence, we conclude that a firm’s adaptive capability plays a central role in international pricing and leads to enhanced export performance.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در این مطالعه، ما به بررسی تاثیر مولفه‌های مختلف قابلیت‌های پویا  روی قیمت‌گذاری ارزش-محور  و عملکرد صادرات می‌پردازیم. ما یک مدل پژوهشی را برای بررسی سه فاکتور مولفه‌ای قابلیت‌های پویا، یعنی، قابلیت تطبیقی، ظرفیت جذب، ظرفیت نوآوری، و تاثیر متناظر آن‌ها روی قیمت‌گذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات، توسعه می‌دهیم. علاوه‌براین، ما رابطه‌ای را بین قیمت‌گذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات فرضیه‌سازی می‌کنیم. بر اساس نمونه‌ای از 172 مدیرعامل استرالیایی و مدیران بازاریابی، ما فرضیه‌های خود را از طریق مدلبندی معادله‌ی ساختاری با استفاده از حداقل مربعات جزئی  تست می‌کنیم. نتایج نشان می‌دهند که ظرفیت تطبیقی یک شرکت و ظرفیت نوآوری، هر دو دارای تاثیر مثبتی روی قیمت‌گذاری ارزش-محور هستند. علاوه‌براین، نتایج ما نشان می‎‌دهند که ظرفیت تطبیقی دارای تاثیر مثبتی روی عملکرد صادرات است. رابطه‌ی بین قیمت‌گذاری ارزش-محور و عملکرد صادرات را نمی‌توان پشتیبانی کرد. از این‌رو، ما نتیجه می‌گیریم که ظرفیت تطبیقی یک شرکت، نقشی حیاتی را در قیمت‌گذاری بین‌المللی ایفا می‌کند و منجر به افزایش عملکرد صادرات می‌شود.